Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@19:03:11 GMT

تاکید ایران بر اهمیت صلح و ثبات در اردن

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۴۶۲

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات اخیر اردن بر اهمیت صلح و ثبات در این کشور تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، آقای خطیب زاده ، هرگونه تنش و بی ثباتی داخلی در منطقه غرب آسیا را به نفع رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: همواره ردپایی از این رژیم در هر فتنه ای در کشورهای اسلامی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر روابط حسنه کشورمان با اردن افزود : جمهوری اسلامی ایران با هرگونه بی ثباتی داخلی و دخالت خارجی مخالف است و اعتقاد دارد کلیه امور داخلی کشورها باید در چارچوب قانون پیگیری شود. برچسب ها: اردن ، غرب آسیا ، کودتا ، واکنش ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اردن غرب آسیا کودتا واکنش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر عبداللهیان : ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان  در ملاقات با یان بورگ، وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با  تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهارکرد : اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی  و تاکید کرد ،:  عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت نیز در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار کرد : مالت خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه بکار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • امیر عبداللهیان : ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهد
  • کنعانی: اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوز‌ها مقابله کنند
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان