Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@19:11:06 GMT

سکانسی دلنشین از سریال «نوروز رنگی»

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۵۵۸

سکانسی دلنشین از سریال «نوروز رنگی»

ایران اکونومیست-سریال نوروز رنگی شب گذشته ماجرا‌هایی خنده دار و عجیب از دهه ۱۳۶۰ رابه تصویر کشید.

سریال «نوروز رنگی» به کارگردانی علیرضا مسعودی (علی مشهدی) و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

سریال طنز نوروز رنگی در ۲۰ قسمت ساخته شده و ماجرا‌های خنده‌دار از اتفاقات دهه ۱۳۶۰ در شهر مشهد مقدس را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته سکانسی دلنشین از سریال نوروز رنگی پخش شد، وقتی هیچ حاجتی بی پاسخ از درگاه امام رضا (ع) برنمی گردد، که در ادامه می‌توانید فیلم آن را مشاهده کنید:

این سریال هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

بازیگرانی نظیر رابعه اسکویی، جواد خواجوی، هادی عامل هاشمی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جدید به نام‌های محمد اسلامی، سینا رازقی و حمیدرضا حافظ شجری معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نوروز رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است

بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد

۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهارو نیم درصد کاهش داشت

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

«مسجدی» رئیس سازمان پزشکی قانونی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ با بیان مطلب فوق گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند؛ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • خاطرات عضو جداشده منافقین
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس