Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:15:27 GMT

رزمایش دریایی مشترک ترکیه و ناتو

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۶۶۸

رزمایش دریایی مشترک ترکیه و ناتو

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروی دریایی این کشور با مشارکت نیرو‌های ناتو درحال برگزاری یک رزمایش مشترک هستند.

در این رزمایش ناو گروه تی‌سی‌جی ترکیه و نیرو‌های ناتو شامل گروهی از نیرو‌های اسپانیایی و رومانیایی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه بدون اعلام جزئیاتی از محل اجرای این رزمایش فقط چند عکس از آن منتشر کردند.

علی‌رغم تنش‌های اخیر بین ترکیه و برخی کشور‌های اروپایی بر سر فعالیت‌های دریایی در شرق مدیترانه، چندی پیش «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو، آنکارا را متحدی بسیار مهم برای این سازمان معرفی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش نظامی سازمان ناتو وزارت دفاع ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد

خبرگزاری رسمی سوریه سانا به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که یگان‌های نیرو‌های مسلح این کشور که در جهت کفر نبل در حومه جنوبی ادلب فعالیت می‌کنند، با نیروهای خود و ابزار جنگی مناسب به حمله خشونت‌آمیز گروه‌های تروریستی عصر دیروز پاسخ مناسب دادند.

سانا در ادامه این گزارش به نقل از منبع مذکور اعلام کرد: نیرو‌های ما توانستند این حمله را خنثی کنند و ده‌ها کشته و زخمی در بین تروریست‌های مهاجم برجای گذاشتند، سلاح‌ها و تجهیزات آنها را منهدم و تعدادی از اجساد آن‌ها را ضبط کردند.

این منبع تائید کرد: یگانی از نیرو‌های مسلح کشورمان نیز به حمله یک گروه تروریستی به یکی از نقاط نظامی ما در حومه شمالی حلب پاسخ داده و اعضای آن کشته و زخمی شدند و توانستند یکی از اعضای آن را دستگیر کنند.

براساس توافق سال ۲۰۱۷ میلادی میان ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن صلح آستانه چهار منطقه امن در سوریه (کاهش تنش) ایجاد شد.

سه منطقه در سال ۲۰۱۸ میلادی به کنترل ارتش سوریه درآمد، اما منطقه چهارم که ادلب استانی در شمال غربی سوریه و بخش هایی از استان های لاذقیه، حما و حلب را در بر می گیرد، هنوز در دست گروه های تروریستی قرار دارد و گفته می شود که کنترل این منطقه بیشتر در اختیار گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد