Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:16:37 GMT

در سال ۱۳۹۹؛ مجوز فعالیت ۹ رسانه در خراسان شمالی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۸۵۶

در سال ۱۳۹۹؛ مجوز فعالیت ۹ رسانه در خراسان شمالی صادر شد

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : در سال گذشته با موافقت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز فعالیت ۹ رسانه در این استان صادر شد.

رضا رضایی افزود: هیأت نظارت بر مطبوعات مجوز راه اندازی و فعالیت شش پایگاه خبری، دو فصلنامه و یک هفته نامه در سال ۹۹ را برای استان خراسان شمالی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛  وی ادامه داد: این هیأت مجوز پایگاه های اینترنتی «بجنورد زیبا» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد شکاری ، «آفتاب اترک » به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجید طراوتی و «استان فرهنگ ها» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد آگاهی حسن آباد را صادر نموده است.

«بازار کسب کار آنلاین» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حمیدرضا محمدیاری ، « دیار مشرق۲۴» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی اسماعیل کفاشی  و « زیست سیما » به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هادی مرادی برزل آباد  هم سه پایگاه خبری اینترنتی دیگر می باشند که مجوز آنها در سال ۹۹ صادر شد.

رضایی با اشاره به صدور مجوز دو فصلنامه و یک هفته نامه در سال ۹۹ گفت: فصلنامه التنظیرات و النقد فی الادب العربی  به صاحب امتیازی دانشگاه کوثر و مدیر مسئولی علیرضا حسینی، فصلنامه « تحولات بنیادی مهندسی کامپیوتر و مکانیک»  به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی جواد محولاتی و هفته نامه « تیتر سپید» به صاحب امتیازی مریم نوروزی نوده مجوز فعالیت آن ها در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تسریع هیأت نظارت بر مطبوعات رسیدگی به درخواست متقاضیان تأسیس نشریه و به ویژه پایگاه های اطلاع رسانی ، پایگاه های اطلاع رسانی فاقد مجوز استان با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز اقدام کنند.

تاکنون ۳۷ (رسانه مکتوب، پایگاه برخط الکترونیک و  پایگاه غیر برخط الکترونیک) با مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات کشور در استان خراسان شمالی فعالیت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي رسانه صاحب امتیازی و مدیر مسئولی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد

نوید فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث سیاست توسعه گلخانه‌های کشور مبتنی بر یک سری از مطالعات بود که توسط وزارت جهاد کشاورزی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ انجام شد و هیأت دولت مصوب کرد بحث گلخانه‌ها در کل کشور توسعه پیدا کند.

وی افزود: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که برخی از نقاط استان مستعد تولید گلخانه هستند که بر همین اساس مجوزهایی گرفته شود و تسهیلات لازم به متقاضیان داده شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه افرادی که علاقه مند به این حوزه هستند باید از یک حداقلی‌ها برخوردار باشند، گفت: برای احداث گلخانه مساحتی به متراژ چهار هزار متر مربع زمین نیاز است که حداقل سه هزار متر آن تحت پوشش گلخانه‌ای قرار گیرد.

فرهانی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود افرادی که می‌خواهند در این بخش ورود کنند سطوح بالاتری را انتخاب کنند تا از درآمد بیشتری برخوردار شوند و بتوانند کار صادرات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از استعلام‌های مربوطه که از ادارات اخذ می‌شود مجوز پروانه تأسیس صادر می‌شود، یادآور شد: با پروانه تأسیس که صادر می‌شود افراد می‌توانند مجوز تغییر کاربری را دریافت کنند.

فرهانی در خصوص تسهیلات اظهار کرد: ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می‌گیرد که باز پرداخت آن پنج ساله است.

کد خبر 6080465

دیگر خبرها

  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود