Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محسن کمالی دهقان، مدیر منطقه ده شهرداری کرج با اشاره به حضور سگ های ولگرد در خیابان های این منطقه به خصوص منطقه ویلا، گفت: مکاتباتی با سازمان مدیریت پسماند داشته ایم که به حوزه جمع آوری سگ های ولگرد ورود کنند.

او افزود: شهردار مرکز عمده پتانسیل شهرداری را در مناطق کم برخوردار دیده است، که ترمیم مسیرها، رسیدگی به اسناد مالکیتی، جداول، خیابان ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله برنامه هایی است که در دستور کار این شهرداری در منطقه ده قرار دارد.

مدیر منطقه ده شهرداری کرج گفت: در ایام نوروز، ورودی های شهر بسیار زیبا تزئین شده بود که جای تشکر از سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج دارد.

او افزود: با وجود آزادراه همت، کمتر مسیر تهرانی ها از کلاک و خلج آباد می گذرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: خیابانهای فرعی صالح شهر حدود ۳۰ سال پیش آسفالت و در حال حاضر احتیاج به آسفالت مجدد دارند.

به گفته او سازمان شهرداری، دهیاری های استان با اختصاص ۹۲ تن قیر جهت آسفالت مجدد خیابانهای فرعی این شهر موافقت نموده که در اسرع وقت جهت تحویل گرفتن سهمیه قیر اقدام خواهد شد.

او می گوید: مراحل استعلامات تحویل ۹۲ تن قیر با سازمان شهرداری و دهیاری های استان انجام و قرارداد حمل قیر به صالح شهر با شرکت حمل و نقل فراورده نفتی اروند رانان ابادان بسته شده است. 

شهردار صالح شهر گفت: خیابان های مولوی ۱ تا مولوی ۱۰ در سال ۱۴۰۳ آسفالت می شوند، و در صورت دریافت سهمیه بعدی، آسفالت خیابان های مطهری ۱ تا مطهری ۸ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: زیر سازی آسفالت محل تعمیرات خطوط انتقال و انشعابات آب در خیابانهای صالح شهر قبل از ایام نوروز انجام شده است، که بعلت بارندگی های چند روز گذشته آسفالت آنها به تاخیر افتاده و در اسرع وقت شهرداری نسبت به آسفالت آنها اقدام خواهد نمود.

منجزی در پایان گفت: از شهروندان محترم که در این مدت با صبر و شکیبایی همکاری لازم را داشته اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز
  • فهرست‌نویسی زیر نور چراغ‌برق خیابان!