Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@17:07:33 GMT

جزئیات واکسیناسیون کادر درمان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۰۹۸

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی به بیان توضیحانی د رخصوص جزئیات واکسیناسیون کادر درمان پرداخت.

خبرگزاری میزان - علی تاجرنیا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است، واکسیناسیون کرونا کادر درمان و کارکنان مراکز درمانی که هنوز واکسینه نشده اند، آغاز شود.

حسین کرمانپور در گفت‌وگو با میزان در این مورد گفت: روز شنبه جلسه‌ای در این باره تشکیل شد و امروز جلسه‌ای با آقای دکتر زالی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص تعیین تکلیف تهران برای واکسیناسیون کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آیا تهوع از علائم قطعی درگیری ریوی در کرونا است؟

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: اسامی اشخاصی که قرار است واکسینه شوند را گرفته ایم و لیست آن‌ها مشخص شده و واکسن‌ها هم ارسال شده اند و به احتمال زیاد فرایند توزیع و تزریق آن‌ها از روز‌ دوشنبه یا سه شنبه آغاز می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در ابتدا کادر درمانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، در همین هفته واکسینه می‌شوند، افزود: به بقیه افرادی هم که نامشان در لیست قرار دارد، طی هفته آینده واکسن کرونا تزریق می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در پاسخ به این سوال که به کادر درمان و کارکنان مراکز درمانی که قرار است، در این مرحله واکسینه شوند، چه واکسنی تزریق می‌شود؟، توضیح داد: به احتمال زیاد این افراد با واکسن اسپوتنیک وی روسی واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا واکسیناسیون کرونا نظام پزشکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا واکسیناسیون کرونا نظام پزشکی سازمان نظام پزشکی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و آنا،‌ اعضای انجمن داروسازان تهران به منظور بیان دغدغه ها و مشکلات پیرامون فروش اینترنتی دارو و "پلتفرم های آنلاین فروش دارو" با رئیس کل سازمان نظام پزشکی دیدار کردند. در این جلسه که صبح روز شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، اعضای انجمن داروسازان تهران ضمن تشکر از دغدغه مندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیگیری مطالبات و مسائل مرتبط صنفی این گروه از جامعه پزشکی کشور و دفاع از حقوق داروسازان همچنین نسبت به چالش‌های فروش اینترنتی دارو و آیین نامه فعالیت پلتفرم‌های عرضه اینترنتی دارو ابراز نگرانی کردند و در ادامه نمایندگان جامعه داروسازی با مطرح کردن خواسته‌های خود مبنی بررفع موانع و پیگیری چالش‌های قانونی ورود پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو از رئیس کل سازمان نظام پزشکی درخواست توجه، همکاری و تلاش برای حل این مسائل و مشکلات شدند.

عمده‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه؛ شتاب زدگی در تدوین آیین نامه فروش اینترنتی دارو بدون دخالت و نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان متولی این حوزه، افشای اطلاعات محرمانه بیماران و روند احراز هویت کاربران و بیمارن در آیین نامه توزیع اینترنتی دارو، بی توجهی به زیر ساخت‌های قانونی برای ایجاد پلتفرم‌های فروش دارو، حذف مسئول فنی داروخانه ها، خطر بروز مراودات مالی داروخانه‌ها با این پلتفرم‌ها و نیز نشت دارو به بازار آزاد و قاچاق آن از داروخانه و موارد دیگر بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی پس از استماع نظرات نمایندگان جامعه داروسازی، تاکید کرد که استاندارد وزارت‌بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای ارائه خدمت با اجرای فروش اینترنتی دارو باید رعایت شود.

محمد رئیس زاده همچنین از نائب رئیس انجمن داروسازان خواست مستندات مغایرت آیین نامه فروش اینترنتی دارو با اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین کشوری را ناظر برایمنی دارویی بیماران، امنیت داده‌ها و اطلاعات بیماران گردآوری کنند تا به مسئولان ذیربط جهت اصلاح آیین نامه" فروش اینترنتی دارو" ارجاع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر