Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:18:46 GMT

قاتل ۴۰ ساله یکی از کارمندان ادارات دولتی فارس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۴۳۳

قاتل ۴۰ ساله یکی از کارمندان ادارات دولتی فارس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوم لطف‌اله محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای کوه‌چنار، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۶ نفر از اهالی روستا به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر و منجر به قتل جوانی ۳۱ ساله شده و قاتل سریعاً صحنه را ترک و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کوه چنار عنوان داشت: مأموران انتظامی اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کردند و پس از ۶ ساعت موفق شدند قاتل ۴۰ ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است را در مخفیگاهش در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و آن را دستگیر کنند.

سرهنگ دوم محمدی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 5181155

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل نیروی انتظامی فارس دستگیری قاتل ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اراک گرگان 12 فروردین محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه تردد وسایل نقلیه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: فردی که تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی داشت، توسط ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، این فرد از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: پس از بررسی و اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، صحت موضوع محرز و متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

حافظی تصریح کرد: از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746905

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد