Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان، گفت: هر قدر خداوند نعمتی به شما داده شده زبان شکر گذاری داشته باشد و خداوند نعمتهای بیشتری را هم می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: منویات مقام معظم رهبری باید به عنوان نقشه راه و ریل‌گذاری مدیران قرار گیرد تا شعار سال محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان، گفت: هر قدر خداوند نعمتی به شما داده شده زبان شکر گذاری داشته باشد و خداوند نعمتهای بیشتری را هم می‌دهد.

وی اظهار کرد: خداوند نیازی به شکرگذاری ندارد و بی نیاز مطلق است و اگر شکر گذار نعمت باشیم خداوند نعمت‌های بیشتری را می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نعمت را باید در جایی که خداوند متعال دستور داده است استفاده کنیم و اگر زبان تشکر نداریم باید در عمل خدمات را به مردم ارائه کرد و در ارتباط با نوع شکر هم باید در جای خود آن را استفاده کرد.

خاتمی تاکید کرد: مدیران توفیق خدمت به مردم را دارند و شکر عملی آن است که برای خدمت بیشتر استفاده کنند و قدم‌های بلندی برای خدمت به مردم بردارند.

وی افزود: گام‌های خوبی در عرصه‌های مختلف در استان برداشته شده و در افتتاح پروژه‌های بزرگ که جنبه زیر ساختی دارد برداشته شده و باید این مهم در سالجاری هم با قوت بیشتری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز کرد: دشمن با انواع ترفندها وارد عرصه شده ولی تاکنون موفق نشده و فاکتورهای قدرت داخل ایران و در عرصه دیپلماسی باعث شد قطع نامه‌هایی که امریکا با ان قدرت به تصویب برساند موفق نشد و آمریکا آن قدرتش ریخته است.

خاتمی گفت: طی سال گذشته، سال سخت و دشواری بود اما قدم‌های بلندی در عرصه‌های علمی، بهداشت و درمان، افتتاح پروژه‌های بزرگ، فنآوری و تجهیزات دفاعی و نظامی برداشته شد و در عرصه بین‌الملل دشمن قسم خورده نظام اسلامی از همه نیروها و انرژی خود برای مقابله با نظام اسلامی استفاده کرد ولی موفق نشد.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: ظرفیت‌های مورد اشاره مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرارگرفته و به عنوان نقشه راه استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم ضرورت استفاده از زمان خدمتگزاری برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: در سال جهش تولید همه باید پای کار باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است

رضا شریفی  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی استان همانطور که در دنیای واقعی با جنگ روبرو می‌شویم در دنیای مجازی نیز با جنگ سایبری و روایت معکوس دشمن مواجه هستیم.

رضا شریفی  اظهار کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشت که ماحصل این همدلی جذب بالای اعتبارات پروژه‌های مختلف همچون راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و ... شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت این را دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال به عینه این موضوع مشاهده شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، تصریح کرد: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زند تا استان از حالت انسجام خارج شود.

وی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت‌ها و تهدیدهای استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند.

شریفی خاطرنشان کرد: اگر نقدی هم انجام می‌شود، باید برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه وارد کردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌ گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیری رو رشد است.

وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و افزود: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب به ظرفیت‌های استان ضریب دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان یکی از وظایف فعالین اجتماعی را تمرکز بر مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌ دادن چهره واقعی استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن با نفوذ در اذهان جامعه با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال روایت معکوس واقعیت‌ها است.

شریفی بیان کرد: متاسفانه رسانه‌های دشمن با دستکاری اذهان جامعه با استفاده از فیک نیوزها، ربات‌ها و خبرگزاری‌های معاند به دنبال کار نفوذ در اذهان مردم هستند.

وی افزود: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب در جنوب استان مبین همدلی ملی است اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است
  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد