Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@01:41:04 GMT

اصابت دو موشک به اطراف پایگاه آمریکایی البلد در عراق

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۹۶۶

اصابت دو موشک به اطراف پایگاه آمریکایی البلد در عراق

منابع خبری از اصابت دو فروند موشک به اطراف پایگاه نظامی «البلد» در استان صلاح الدین عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی است، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی امروز (یکشنبه) در گفتگو با شفق نیوز اعلام کرد که اطراف پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این منبع همچنین گفت که دو فروند موشک به بیرون از دیوار‌های این پایگاه اصابت کردند و این حمله هیچ خسارت و تلفاتی را به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع امنیتی عراقی به جزئیات بیشتر این حمله اشاره نکرد.

این حمله سه روز قبل از آغاز دور جدید مذاکرات استراتژیک میان عراق و آمریکا انجام شده است.

منطقه سبز بغداد نیز که سفارت آمریکا در آن قرار دارد ماه گذشته میلادی هدف حمله موشکی جدید قرار گرفت و این حمله سومین حمله به مناطق محل حضور آمریکایی‌ها طی یک هفته در عراق به شمار می‌رود.

در همین زمان پایگاه البلد نیز هدف حمله مشابهی قرار گرفت و این حمله منجر به مجروح شدن یک غیرنظامی و کارگر عراقی شرکت سالی پورت آمریکا ناظر بر جنگنده‌های اف-۱۶ شد.

یک هفته پیش از این حمله نیز اطراف فرودگاه اربیل که محل حضور نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی است، هدف حمله موشکی قرار گرفت که در این حمله نیز یک پیمانکار غیرنظامی کشته و یک آمریکایی نیز مجروح شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاده نامداری توافق ایران و چین شلیک موشک پایگاه نظامی آمریکا عراق قرار گرفت هدف حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • بی بی سی خسارت‌های حمله ایران به پایگاه اسرائیل را تأیید کرد + جزئیات
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند