Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@21:22:51 GMT

قول عراقچی برای پیگیری رفع تحریم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۳۱۹

سید عباس عراقچی با اشاره به انتقادهای داخلی از سوی هر دو جناح به تیم سیاست خارجی کشورمان، تاکید کرد: در رفع تحریم‌ها از گرده مردم ذره ای تردید نخواهیم کرد، و لحظه‌ای سنگر را خالی نخواهیم گذاشت. ناطقان: سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه با انتشار عکسی از برخی از انتقادها از سوی هر دو جناح سیاسی کشور از او و تیم سیاست خارجی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در اجرای ماموریتی که برای تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، و رفع تحریم ها از گرده مردم، بر عهده داریم ذره‌ای تردید نخواهیم کرد، و لحظه ای سنگر را خالی نخواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منطبق بر مواضع قطعی نظام و رهبری، مصاف سنگین ما در دفاع از منافع ملت، خون شهدا و آرمان‌های انقلاب تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت و هیچ تهدید و شانتاژی ما را از این مسیر منصرف نخواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: سید عباس عراقچی ، پیگیری ، رفع تحریم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سید عباس عراقچی پیگیری رفع تحریم رفع تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: مهمترین شاخص برای زیست موحدانه ایمان است و ایمان عطر دل انگیزی است که رایحه خوش آن را باید توسعه داد و ایمان یک امر قلبی نیست و اثبات حضور آن در باطن هر بشری، نمود بیرونی آن است.

وی افزود: در همه تاریخ بشر مقابله اهل توحید با طواغیت در این بوده است که ایمان در بین جامعه بشری اثر بیرونی داشته باشد و استکبار همه همت خود را بر این گمارده است که بر طبل اختلاف و انشقاق جامعه بکوبد و انسجام آنان شکل نگیرد.

خطیب جمعه بندر خمیر بیان کرد:گاهی مسائل سیاسی را عمل دو قطبی سازی می‌کنند، گاهی مسائل مذهبی و گاهی نیز به مسائل اجتماعی و اعتقادی حمله می‌شود و وقتی یک زن را که زبان قدرتمند دین را تا محل تجلی خیر کثیر معترف می‌کند را به گونه ای دچار تنزل و سقوط کند که آن چنان است فضایل انسانی و الهی دور شود و رو به رزایل حیوانی بیاورد و در جامعه بر بستر دو قطبی دوستدار و مخالف حجاب را ترویج می‌کند زیرا می‌داند اثر فساد و فحشا مخرب است و تا چه حد می‌تواند یک جامعه را از معنویت فاصله دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با شاره به ایه سوره بقره آیه ٢١٨ گفت: به طور جدی التزام به ایمان عملی علاوه بر ایمان قلبی را لازمه بهرمندی از رحمت الله بیان می‌کند(ان الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله...)

امام جمعه بندر خمیر ادامه داد: نیروی انتظامی امروز به عنوان فرزند شجاع وبصیر ملت ایران آبروی خود را در دست گرفته است و در راه تحقق منویات دین و مقابله با انحراف در جامعه صرف می‌نماید.

وی افزود: وقتی نیروهای امنیتی در مقابل یک جرم مشهود قیام نموده است هم باید از جانب همه ارکان نظام اسلامی و قبل از آن از جانب آحاد مردم مومن حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به ٢اردیبهشت سالروز صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵٨ توسط امام خمینی ره است عنوان کرد: روز صادر شدن این فرمان شاید نزدیک ترین افراد به امام مومن ما متوجه عظمت و شوکت امروز این مجموعه را درک نمی‌کردند و سپاه پاسداران وظیفه خطیر و بزرگی را در مسیر تمدن سازی و نشر فرهنگ اسلامی در جهان بر عهده گرفته است.

وی افزود: سپاه هراسی در دستورکار مستکبران عالم قرار می‌گیرد زیر این مجموعه توانسته دستاوردها بزرگی در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به دست آورد و اگر در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش شکسته شد، در عملیات غرور آفرین وعده صادق که توسط پاسداران جان برکف این انقلاب صورت گرفت، این هیمنه به طور کامل فرو ریخت و سپاه پاسداران فرزند رشد یافته منطبق با مبانی اسلام و امامین انقلاب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد