Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:21:38 GMT

محدودیت‌های کرونایی در مرند اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۳۳۵

محدودیت‌های کرونایی در مرند اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،گرشاسبی  فرماندار ویژه مرند در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرند با بیان اینکه ۱۴ ماه است با ویروس کرونا آشنا شدیم،گفت: در طول این مدت  تعامل عالمانه و عاقلانه با ویروس کرونا از طرف مردم و مسئولین هزینه‌ها را کاهش داده ولی سهل انگاری و عادی انگاری عده‌ای شرایط را بدتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نارنجی شدن وضعیت کرونایی در شهرستان مرند گفت: در شرایط کنونی باید با اعمال برخی محدودیت ها، از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرده و با تثبیت آن، به سمت بهبود وضعیت حرکت کنیم.

فرماندار ویژه مرند ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری هوشمند و پویا، زدن ماسک و عدم حضور در اجتماعات گفت: مردم باید موضوع را جدی گرفته و ضوابط مربوط به شرایط نارنجی را رعایت کنند.

او گفت: هر کس در مراسم عزاداری و عروسی شرکت نکند در واقع به بشریت خدمت کرده و موجب بهتر شدن اوضاع می‌شود.

طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان مرند نیز با اشاره به افزایش ۲ برابری بیماران بستری شده کرونایی نسبت به اوایل عید امسال گفت: بر اساس تعداد بستری ها، وضعیت کرونایی شهرستان از روز گذشته به نارنجی تغییر یافته است.

طاهری با بیان اینکه متاسفانه تاکنون تعداد ۵۲۲ نفر در شهرستان مرند بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، افزود: از افرادی که به کرونای انگلیسی مبتلا شده بودند خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم.

او گفت: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت شیوه نامه ها، اطلاع رسانی، آموزش و حذف مهمانی‌های غیرضروری، موج چهارم شیوع ویروس کرونا را نیز مهار کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

رضا همتی‌زاده اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت شش صبح روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در دو لاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌شوند که از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر را دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج