Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:12:51 GMT

فینال تاتنهام-منچسترسیتی با تماشاگر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۳۵۱

فینال تاتنهام-منچسترسیتی با تماشاگر شد

بازی نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با حضور 8 هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه منچسترسیتی و تاتنهام به طور رسمی اعلام کردند که با مجوز صادر شده از سوی دولت انگلیس، دیدار فینال مسابقات فوتبال جام اتحادیه انگلیس بین این دو تیم با حضور 8 هزار هوادار و در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هواداران این دو تیم می‌توانند با تهیه بلیت این بازی که از آن به عنوان رویداری آزمایشی در راستای بازگشت تدریجی هواداران به ورزشگاه‌ها یاد شده، از نزدیک تماشاگر بازی تیم‌ محبوب خود باشند.

 

 

 

 

طبق برنامه از پیش تعیین شده تیم‌ تحت‌هدایت پپ گواردیولا در تاریخ پنجم اردیبهشت در فینال جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف شاگردان ژوزه مورینیو خواهد رفت.

پیش از این دولت انگلیس اعلام کرده بود که در مجموع چهار هزار تماشاگر می‌توانند بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی از نزدیک تماشا کنند.

 

 

 

 

همچنین با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس در دیدار فینال جام حذفی 21 هزار هوادار اجازه حضور در ورزشگاه ومبلی را پیدا خواهند کرد. پیش از این رسانه‌های انگلیسی این رقم را 20 هزار نفر اعلام کرده بودند.

تاتنهام منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام منچستر سیتی ورزشگاه ومبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیمش به هر دیدار به صورت یک فینال نگاه می‌کند، خواستار اقدام مسئولان برای روشن شدن تکلیف ورزشگاه بین‌المللی پارس شیراز شد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تیمش با تمام وجود و انگیزه کار می‌کند تا به منطقه صعود برسد، گفت: در حال حاضر با یک امتیاز کمتر، تیم سوم جدول هستیم اما هر بازی را به صورت یک فینال می‌بینیم.

وی افزود: کار در لیگ یک بسیار سخت است ولی سعی می‌کنیم سختی‌هایش را تحمل کنیم. به قول مرحوم محمود یاوری «فوتبال متعلق به مردان سختکوش است.» ما هم سخت کار می‌کنیم تا با کمترین اشتباه و حداکثر استفاده از موقعیت‌ها و شرایط موجود، بتوانیم نتایج خوبی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.

کاپیتان پیشین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فجرشهیدسپاسی شیراز در ادامه از مسئولان سپاه فجر استان و مدیریت باشگاه ورزشی فجرسپاسی تشکر کرد و در خصوص کمک‌های مسئولان استان نیز گفت: مسئولان استان تاکنون هر کاری از دستشان بر آمده را برای ما انجام داده‌اند. تعامل خوبی هم بین باشگاه و مسئولان برقرار است که از جزییات آن خبر ندارم اما مطمئنم که هر کاری از دستشان برمی‌آید را انجام داده و می‌دهند.

سرمربی طلایی پوشان همچنین خواستار حل مسئله ورزشگاه پارس شد و گفت: مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود. چندسالی است که ورزشگاه پارس به امان خدا رها شده است و اختلافاتی که بین اداره ورزش و جوانان با پیمانکار این ورزشگاه وجود دارد، باید به پایان برسد.

رجب‌زاده تغییر ذهنیت‌ها در صورت صعود به لیگ برتر را یکی از اهداف خود عنوان و اظهار کرد: توقع داریم اگر تیم فجر به لیگ برتر صعود کرد، در سال‌های آینده این ذهنیت که تیم فقط برای نیفتادن از لیگ برتر بجنگد، کنار گذاشته شود. فجر شهید سپاسی، یک باشگاه بسیار  بزرگ است که باید همیشه بالای جدول باشد و برای کسب افتخارات بیشتر تلاش کند.

وی در پایان گفت: ظرفیت باشگاه فجر بیشتر از چیزی است که در سال‌های اخیر مشاهده شده است و امیدواریم با عملکرد خوب تیم های پایه پشتوانه خوبی برای بزرگسالان داشته باشیم و فکر می کنم آینده خوبی در انتظار باشگاه است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان باید عصر امروز، ۲۷ فروردین در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف آریو اسلامشهر برود.

فجر هم اکنون با ۵۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و تنها یک امتیاز با تیم دوم و منطقه صعود فاصله دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵-۱ لوتون تاون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • خلاصه بازی نیوکاسل 4-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)