Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:28:01 GMT

شورای شهر با نوسازی اتوبوس های کرج موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۵۱۷

شورای شهر با نوسازی اتوبوس های کرج موافقت کرد

اکبر سلیم نژاد روز یکشنبه نشست شورای شهر کرج افزود: با تامین این اعتبار اقدام موثری برای نوسازی اتوبوس های کلانشهر کرج برداشته خواهد شد.

وی  اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سالِ تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند که عنوانِ شعار تکلیف مسوولان و همین طور شوراها و شهرداریها را مشخص کرده و هر نهادی باید به فراخورِ وظایف و ماموریت های خود برای رونق تولید و اشتغالزایی و تکریم سرمایه گذاری تلاش کند تا بتوانیم تحریم های ناعادلانه را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تکمیل فاز نخست پروژه های قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی مهمترین اقدام مدیریت شهری کرج در سال جاری تعیین شده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه امروز محبوب ترین و مقبول ترین جناح برای خدمت به مردم قرار گرفتن زیر چتر وصایای شهدا و امام شهدا و حرکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام است و مردم علاقه ای برای پیگیری دعواهای بی حاصل سیاسی ندارند، گفت: همه باید برای خدمت به مردم  در آخرین لحظه های مسوولیت تمام تلاش خود را به کاربگیریم .

اکنون کلانشهر کرج ۳۱۰ دستگاه اتوبوس دارد.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری کرج اكبر سليم نژاد اتوبوس استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرج اكبر سليم نژاد شورای شهر شهرداری کرج اكبر سليم نژاد اتوبوس استان البرز اخبار کنکور شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • موافقت 12 عضو شورای امنیت با شناسایی کشور فلسطین/ آمریکا وتو کرد
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس