Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از دستور ریاست محترم قوه قضاییه به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برای پیگیری موضوع تسری قانون فوق العاده خاص کارکنان زندان‌ها به کارکنان اداری قوه قضاییه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، امین حسین رحیمی یادآور شد: حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه در جلسه‌ای که در روز یکشنبه  مورخ 1400/01/15 جهت بررسی راهکارهای کمک به معیشت کارکنان محترم اداری در دستگاه قضایی در حوزه ریاست تشکیل شده بود دستور فرموده‌اند موضوع قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها به کارکنان اداری قوه قضاییه از طریق تعامل نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: این معاونت به طور جدی دستور ریاست محترم قوه قضاییه را در دستور کار قرار می‌دهد و به زودی با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس قوه طرح تسری قانون مذکور به کارکنان اداری را از طریق نمایندگان محترم مجلس ارائه خواهد کرد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه همچنین گفت: در این خصوص حتماً از کمک معاونین محترم منابع انسانی دادگستری استان‌ها جهت توضیح سختی کار همکاران و توجیه نمایندگان محترم مجلس در زمان طرح آن در جلسه شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه کارکنان اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم

محسن اژه‌ای رییس قوه قضاییه گفت: اگر پلیس به کسی تذکر داد و او تمرد کرد یا به پلیس تعرض کرد با متخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم. هرجا اشکال و ایرادی بود آن را رفع می‌کنیم. خود حفاظت پلیس هم با خطاها برخورد می‌کند./شبکه راوی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان