Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: داوطلبان ورود به شورای اسلامی ششم شیراز، حق دارند برنامه ها و دیدگاه های خودشان را بیان کنند اما بهتر است در نقد عملکرد شورا و شهرداری شیراز، انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 15 فروردین) در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک سال نو گفت: مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر شیراز در سال جدید باید در شناسایی موانع تولید و پشتیبانی از تولید تلاشبیشتری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: فساد یکی از موانع جدی تولید و از مخرب ترین موانع رونق تولید ملی است که یکی از زمینه های فساد همین فرآیند و ضوابط صدور مجوز است زیرا اگر فرآیند صدور مجوز سخت باشد، سرمایه گذار را به سمت فساد سوق می دهد.

وی اضافه کرد: راه اندازی ۲۲ بازارچه تهیه و توزیع محصولات کشاورزی و میوه و تره بار از تولید به مصرف در شیراز به عنوان  وظایف شهرداری و سازمان های خدمات رسان شیراز اقدام خوبی در رفع موانع بوده و شهرداری شیراز در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: شهرداری شیراز در اکثر موارد در اجرای مصوبات شورا و بودجه خوب عمل کرده و در سال جاری در زمینه کاهش زمان صدور پروانه ساختمان، افزایش درآمدهای پایدار، سامان دهی نیروی انسانی و استفاده بهینه از نیروهای شرکتی و حجمی باید تلاش های بیشتری انجام دهیم.

وی ادامه داد: انجام پروژه های عمرانی، زیباسازی شهر، احیای بافت فرسوده، بافت تاریخی، اصلاح ساختار شهرداری، سامانه مدیریت پروژه، سامانه شفافیت، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، مترو، گسترش فضای سبز، معابر، پیاده روهای سلامت، مسیر دوچرخه سواری و ... در نقاط مختلف شهر شیراز با نگاه عالت محوری به خوبی اعمال شده است.

موسوی با تاکید بر شفاف سازی به عنوان اقام مطلوب شورا و شهرداری شیراز در سال های اخیر گفت: الزام شهرداری شیراز به ایجاد سامانه شفافیت، و بارگذاری اطلاعات برای شهروندان، نشان دهنده اعتماد و برخورد صادقانه شورا با مردم و محرم دانستن شهروندان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شورای ششم ادامه داد: داوطلبان ورود به شورای اسلامی ششم شیراز، حق دارند برنامه ها و دیدگاه های خودشان را بیان و در این مسیر عملکرد این شورا و شهردار منتخب آن را نقد کنند.

موسوی تصریح کرد: اما بهتر است این داوطلبان در نقد عملکرد شورا و شهرداری شیراز، انصاف را رعایت کنند و با آمار و ارقام به نقد بپرازند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا عدالت و انصاف شورای اسلامی شهر شیراز نقد شهرداری شیراز شیراز شورای اسلامی شهر شیراز شورا و شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد