Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار همدان اعلام کرد: فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها در شهرستان همدان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت بیرون بر مجاز است.

محمدعلی محمدی یکشنبه ۱۵ فروردین ماه در ستاد مدیریت کرونای شهرستان همدان، گفت: چادرهای برپا شده به منظور عرضه اقلام بهداشتی باید با تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشاهده عرضه اقلام بهداشتی متفرقه و مشکل سد معبر برخی از این چادرها افزود: اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادرهای غیرضروری اقدام کنند. 

فرماندار همدان با بیان اینکه فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت بیرون بر مجاز است، یادآورشد: عادی انگاری در وضعیت شیوع کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می کند و تأکید داریم به ویژه در واحدهای صنفی کنترل پروتکل های بهداشتی بیشتر شود.

وی با تشکر از همکاری مردم در مراسم چهارشنبه سوری و عدم حضور پنجشنبه و جمعه آخرسال در آرامستان همدان اظهار کرد: با توجه به دوراندیشی و بلوغ اجتماعی در مرکز استان تاکنون در وضعیت زرد قرار داریم اما این وضعیت شکننده است و باید همچنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزیم.

محمدی یادآور شد: افزایش حضور در مراکز خرید، سفرها و رفت و آمدها در ایام نوروز از مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، تست های مثبت، موارد بستری و فوتی کرونا تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان در پایان مطرح کرد: در شرف ماه مبارک رمضان هستیم و با رعایت بیشتر پروتکل ها باید به نحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیریم که در ماه مهمانی خدا مجبور به عدم برگزاری مراسم معنوی و محدودیت فعالیت مساجد باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم