Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در آستانه دیدار پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ، مهاجم تیم پاریسی از غیبت لواندوفسکی در این دیدار ابراز خرسندی کرد.
به گزارش آریا، به نقل از موندو دیپورتیوو، دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در حالی برگزار خواهد شد که روبرت لواندوفسکی به خاطر مصدومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی در حال حاضر گلزن ترین مهاجم جهان است و در حال حاضر یک ماه نمی تواند بایرن را همکاری کند. حال کیلیان ام باپه، مهاجم پاری سن ژرمن می گوید که این اتفاق خبر خوبی برای تیم پاریسی محسوب می شود. او در این باره گفت:
نمی خواهم دروغ بگویم. روبرت لواندوفسکی مهاجم بزرگی است و اگر چه دوست ندارم بابت مصدومیت سایرین خوشحالی کنم اما غیبتش خبر خوبی برای ما محسوب می شود.
فقط تیم های بزرگ مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست می آورند و بایرن یکی از مدعیان قهرمانی در این تورنمنت است. به آلمان خواهیم رفت و با توانایی هایمان مقابل آنها قرار می گیریم و باید ببینیم کار به کجا می کشد.
توجهات زیاد مدافعان حریف به من آزارم نمی دهد. هیچوقت پنهان نمی شوم. مسابقه بزرگی در پیش است و همیشه دوست دارم در چنین مسابقاتی بازی کنم. دوست دارم در مسابقات داخلی قهرمان شوم اما فتح لیگ قهرمانان چیز دیگری است.
دیدار بایرن و پاری سن ژرمن تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان محسوب می شود که با گل کومان با قهرمانی تیم آلمانی به پایان رسید و حال پرسنل کیمپمبه دوست کومان می گوید که قصد جبران آن مسابقه را دارد. او در این باره گفت:
وقتی فهمیدم قرعه ما تقابل با بایرن است، بلافاصله با کینگزلی کومان تماس گرفتم. خیلی خوشحالم که قرار است مقابل هم بازی کنیم. بازی اندکی انتقامی است. ترجیح می دادم لواندوفسکی در این بازی حاضر بود. رقابت را دوست دارم و می خواهم مقابل بهترین ها بازی کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امباپه لواندوفسکی لیگ قهرمانان محسوب می شود پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم