Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در سنت جیمز پارک مقابل نیوکاسل به میدان رفت و به تساوی دو بر دو دست یافت.

شاگردان مورینیو با گل‌های هری کین در دقایق 30 و 34، جواب گلزنی جوئلینتون در دقیقه 28 را دادند و در شرایطی که تا دقایق پایانی در انتظار پیروزی بودند در نهایت در دقیقه 85 با دریافت گل توسط ویلاک، 3 امتیاز را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام با این تساوی 49 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.

نیوکاسل هم با 28 امتیاز هفدهم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد

تیم فوتبال لیورپول برابر اورتون انتهای جدولی شکست خورد تا شاگردان کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اورتون در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان لیورپول بود و در پایان به برتری ۲ بر صفر رسید.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که لیورپول به دنبال کسب سه‌امتیاز این بازی و بازگشت به کورس قهرمانی بود و اورتون نیز با هدف فرار از انتهای جدول به زمین آمد.

شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه ۲۷ این دیدار غافلگیر شدند و جارد برنثویت، نخستین گل میزبان را به ثمر رساند. تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا لیورپول در نیمه دوم به فکر جبران نتیجه باشد.

در دقیقه ۵۸ بازهم میزبان به گل رسید، دومنیک کالورت لوین دومین گل اورتون را روی پاس دوایت مک نیل به ثمر رسید تا بازهم شاگردان یورگن کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند. این نتیجه تا پایان وقت‌های بازی باقی ماند تا لیورپول در دیداری خارج از خانه ناکام بماند.

با این شرایط سرخ‌پوشان آنفیلد همچنان ۷۴ امتیازی و در رده دوم باقی ماندند و اورتون نیز به لطف برتری و کسب ۳ امتیاز این دیدار، ۳۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!