Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@17:14:20 GMT

نحوه کارِ بانک‌های خصوصی در شرایط کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۰۰۳

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی پیرامون ساعت کار شعب و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها در شهرهای آبی، زرد،‌ نارنجی و قرمز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی آمده است: تا اطلاع ثانوی ساعات فعالیت بانک‌ها برای پذیرش مشتریان از ۸ صبح الی ۱۴ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ذکر شده است: حضور کارکنان بانک‌ها در شهرهای با هشدار قرمز به میزان ۵۰ درصد است و بقیه کارکنان می‌توانند با توجه به نظر مدیران به نحوی که ارائه خدمات متوقف یا با خدشه روبرو نشود، به صورت نوبتی از طریق دورکاری ادامه یابد.

در شهرهای با هشدار نارنجی از جمله تهران و البرز، حضور کارکنان به میزان ۲.۳ خواهد بود و ۱.۳ دیگر می‌توانند مشروط به امکان ارائه خدمات کامل به مشتریان از طریق نوبتی دورکاری داشته باشند. در سایر شهرها با هشدارهای آبی و زرد رنگ نیز ارائه خدمات بانکی با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری افزود: هدف از اجرای مردمی سازی سلامت، طرح برون سپاری خدمات حوزه سلامت می‌باشد.


وی ادامه داد: این طرح از طریق سفیران سلامت و رابطین سلامت و آموزش‌های سلامت از طریق فضای مجازی توسط کارشناسان بهداشت و سلامت انجام می‌شود.


مختاری با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.


مردمی‌سازی سلامت می‌تواند به گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار، همچنین افزایش دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به این خدمات یاری رساند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود