Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@09:50:03 GMT

واکنش هری کین به تساوی ناامیدکننده تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۰۹۷

واکنش هری کین به تساوی ناامیدکننده تاتنهام

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، می گوید همواره از دست دادن امتیاز در لحظات پایانی بازی بسیار دشوار است.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بارها در طول این فصل امتیازات زیادی را در لحظات پایانی مسابقات خود از دست داده است؛ اتفاقی که امروز نیز برای شاگردان ژوزه مورینیو رخ داد و آنها در حالی که تا دقیقه 85 از حریف خود پیش بودند، گل تساوی را دریافت کردند تا نتیجه 2-2 شود و دو امتیاز حساس برای تیم لندنی از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاتنهام اکنون  10 امتیاز از گل های دریافتی در 10 دقیقه پایانی مسابقات خود از دست داده که آماری ناامید کننده محسوب می شود. هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، که امروز هر دو گل این تیم را مقابل نیوکاسل به ثمر رساند در پایان بازی گفت: " این اتفاق در این فصل خیلی برای ما رخ داده است؛ وقتی شما تا دقایق پایانی از حریف پیش هستید اما نهایتاً گل دریافت می کنید، پذیرفتن این مسئله خیلی دشوار است."

 

 

 

 

هری کین در ادامه گفت: " احساس می کنم در نیمه دوم می توانستیم خیلی بهتر از اینها عمل کنیم. ما کمی آشفته نشان دادیم، از موقعیت های خود استفاده نکردیم و به خاطر آنها مجازات شدیم. فکر می کنم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم اما در پاس و ضربات نهایی موفق عمل نکردیم. باید بهتر از اینها بازی کنیم. اکنون باید این مسابقه را کنار بگذاریم و به سراغ بازی هفته بعد برویم. در نیمه دوم اجازه دادیم نیوکاسل با بازی برگردد و همیشه دشوار است که شما در پنج، شش دقیقه پایانی گل دریافت کنید."

تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هری کین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری

اینتر اگر دوشنبه هفته آینده میلان را شکست دهد به ستاره دوم می رسد

طرفداری | اینتر در فصل 2023/24 سری آ حداکثر می تواند 101 امتیازی شود و خبری از شکستن رکورد یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته نیست. 

اینتر در هفته سی و دوم فصل 2023/24 لیگ ایتالیا مقابل کالیاری به تساوی 2-2 رسید. نراتزوری با این تساوی فرصت شکستن رکورد امتیازگیری یوونتوس آنتونیو کونته را از دست داد. بیانکونری در فصل 2013/14 با هدایت این مربی ایتالیایی 102 امتیاز کسب کرد و اینتر قبل از بازی امشب فرصت داشت با پیروزی در تمامی مسابقاتش تا پایان فصل 103 امتیازی شود اما اکنون در صورت پیروزی در 6 بازی آخر فصل 101 امتیازی خواهد شد. 

افعی‌ها در بازی بعدی خود مقابل میلان به میدان می روند و فقط در صورت پیروزی در دربی دلامادونینا هفته آینده قهرمان خواهند شد. اگر روسونری در دربی پیروز شود، اینتر در 5 بازی آخر خود به 5 امتیاز نیاز خواهد داشت (به فرض پیروزی تیم پیولی در تمام بازی ها) درحالی که در صورت مساوی شدن دربی، شاگردان اینزاگی با  کسب 2 امتیاز در 5 بازی آخر به ستاره دوم می رسند. 

اینتر پس از دربی در 5 بازی آخرش مقابل تیم های تورینو، ساسولو، فروزینونه، لاتزیو و هلاس ورونا قرار می گیرد درحالی که میلان نیز باید به مصاف تیم های یوونتوس، جنوا، کالیاری، تورینو و سالرنیتانا برود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران