Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@19:22:32 GMT

ترور قاضی ضد تروریسم در پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۲۳۶

ترور قاضی ضد تروریسم در پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از رسانه‌های پاکستانی نوشت: خودروی حامل قاضی  «آفتاب آفریدی» قاضی ارشد دادگاه ضدتروریسم شامگاه یکشنبه در اتوبان "صوابی" در شمال غرب این کشور هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.

پلیس پاکستان گفت: در این حمله تروریستی قاضی دادگاه، همسر و دو تن از فرزندان وی کشته،  راننده و دو تن از محافظان این مقام قضایی نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، قاضی دادگاه ضدتروریسم از شهر "سوات" در حال رفتن به شهر "اسلام‌آباد" بود که هدف حمله مهاجمان ناشناس قرار گرفت.

پلیس پاکستان افزود: مهاجمان پس از ارتکاب به قتل از محل حادثه به سرعت متواری شدند و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

در سال‌های اخیر گروه‌های تندرو از جمله عناصر تروریستی در حملات مختلف،  قضاتی که مسئول رسیدگی به پرونده‌های مهم مربوط به اقدامات تروریستی و اختلاس مالی بودند را مورد هدف قرار داده و آنان را به قتل رسانده‌اند.

نهم اسفند ۱۳۹۸ "محمد ایوب خان" قاضی ارشد دادگاه عالی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان در حمله مهاجمان ناشناس به شدت زخمی شد.

کد خبر 593005

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟

مدافع اسکاتلندی لیورپول از وضعیت مهاجمان تیمش راضی نیست.

طرفداری | اندرو رابرتسون به انتقاد از مهاجمان لیورپول پس از شکست مقابل کریستال پالاس پرداخت.

دیدار تیم‌های لیورپول و کریستال پالاس از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی 1-0 عقاب‌ها به پایان رسید. لیورپول پس از شکست دور از انتظار مقابل آتالانتا در لیگ اروپا، در مسیر قهرمانی لیگ نیز باخت عجیبی را تجربه کرد و حال امیدوار به لغزش آرسنال و منچسترسیتی در هفته‌های اندک باقی‌مانده است.

لیورپول 0-1 کریستال پالاس؛ بهت آنفیلد از لغزش بدموقع قرمزها

اندرو رابرتسون در مصاحبه پس از بازی به انتقاد از موقعیت‌سوزی مهاجمان لیورپول پرداخت. مدافع اسکاتلندی قرمزها معتقد است از زمان بازگشت بازیکنان از رقابت‌ها فیفادی، خط حمله تیم دچار افت شده‌است. مدافع اسکاتلندی در مصاحبه با اسکای گفت:

از زمان بازگشت از مسابقات ملی، ما جلوی دروازه حریفان مثل گذشته نبوده‌ایم. این برای تیمی که می‌خواهد جام و عناوین را ببرد اصلا اتفاق خوبی نیست. باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. بچه‌هایی که جلوی دروازه حریف هستند باید بهتر کار کنند. ناراحت‌کننده‌است، ما خیلی فرصت گلزنی داشتیم. نیمه اول خیلی ضعیف بودیم و کریستال پالاس بهتر بود و ممکن بود باز هم به گل برسد، اما در نیمه دوم می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل به برد برسیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • بررسی پرونده «ایسنا» و «سازندگی» در دادگاه مطبوعات
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد