Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ پانزدهم فروردین در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با سلام لطفا پیگیر مصاحبه های آزمون  تامین اجتماعی باشید ۱۲ هزار نفر منتظر این آزمون هستند

چندماهی هست به دلیل وضعیت کاریم، مجبورم بااتوبوس بین شهری جابه جابشم.اکثر اتوبوس ها فاصله اجتماعی رو رعایت نمی کنند که هیچ،برای صندلی های خالی که به خاطر فاصله اجتماعی می بایست خالی بمونه وپول صندلی خالی رو هم ازمسافرمی گیرن که هیچ دربین مسیر یاخارج ازترمینال سریعا مسافر جاش می نشونن وطلبکارم هستند

لطفا رسیدگی بفرمایید.

سلام لطفا بررسی کنید حقوق مستمری بگیران رو.همش حرف بازنشستگان تامین اجتماعی پس مستمری بگیرا چی؟!!

سلام

خواستم بیاید یه گزارش از شهرک طلا سازان روستای سادات محله گزارش تهیه کنید.

قرار بود شهرکی بشود برای عمران منطقه ولی در حال حاضر دارد ویلا سازی می شود

سلام من از روستایی مرزی از توابع استان ایلام شهر دهلران که هیچ امکانات درست حسابی وجود ندارد نه آسفالتی نه فاضلاب نه مدرسه دبیرستان  نه اورژانس وفاصله روستا تا شهر ۴۰ کیلومتر می باشد ودر بیمارستان دهلران اگر حالت مریض وخیم باشد مجبورند به ایلام که فاصله اش ۳ ساعت می باشد تا مریض بخواد به انجا برسد طلف می شود خواهشا به امکانات نیازمندیم صدای مارا به گوش مسئولین برسانید

سلام خسته نباشید ما تعداد زیادی از فرهنگیان که در سال ۱۳۹۱ وارد آموزش پرورش شدیم الان حدود ۹ یا ۱۰ سال سابقه داریم و هنوز هم در این ۹سال پیمانی مانده ایم که درصورتی که  با ما قرداد بستن ۵ساله که بعد از آن باید رسمی می کردند ولی این کار انجام ندادند و هنوز هم پیمانی هستیم ولی کسانی را در آموزش پرورش  رسمی شدند با سابقه ۱سال یا ۲سال  که این افراد حق تدریسی ویامعلم نهضت سواد آموزی بودند یا معلم پیش دبستانی  پس تکلیف ما چه می شود

باسلام وخسته نباشید،درخصوص دوربرگردان طالب آباد کیلومتر 13جاده ورامین که تاکنون متاسفانه شاهد کشته ومجروح شدن تعدادزیادی از هموطنان بودیم که بنده خود پدریکی ازاین قربانیان بوده ام بارها عاجزانه از خبرنگاران جوان خواهش کردیم که اندک وقتی برای حل این مشکل مردم قشرمستضعف این منطقه باشید ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفت اکنون ازدوربرگردان تبدیل به یک زیر گذر نصف ونیمه ورها شده شده است ول مشکل دوچندان شده وصدایمان بجایی نمیرسد خواهشمندیم بدادمان برسید.بنده حاضر به همکاری در اطلاعات دقیق تر هستم چون ساکن هما منطقه ام

منوچهرسهرابی پدر متوفی میثم سهرابی

باسلام شهر آبادان پراز زباله ونخاله هست هیچکس هم رسیدگی نمی کنه ازنظرکروناهم قرمزه اماازنظربهداشت صفره لطفابه مسئولین برسونیدباتشکر

باسلام. ساکن روستای لتاک واقع در شهرستان تنکابن هستم. از سالی۹۰ که سکونت داشته ام تا حال هنوز آب شرب نداریم.قطع شدن های پی در پی۲۴ساعته داخل اوضاع کرونایی بماند.واقعا پس از گذشت این همه سال و این همه پول و سرمایه، نباید کاری کنند؟؟؟

می شه خواهش کنم در مورد تعویق آزمون وکالت که ۲۰فروردین قراره برگزار بشه هم خبر بزارین؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی صبح امروز سه شنبه در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و هیأت همراه، بیان کرد: دانشگاه‌ها رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند، امروز مساله اصلی استان عقلانیت حکمرانی است باید دانشگاه در این زمینه مؤثر باشد.

وی افزود: دانشگاه‌ها همیشه چشمه جوشان عقلانیت بوده و باید رسالت واقعی خود را دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه فرهنگی به عنوان سرباز این حوزه در حال فعالیت هستیم و خوشحال از اینکه دانشگاه در جنگ رسانه‌ای در حوزه فرهنگی ورود کرده، ما به دنبال استفاده از دانش تخصصی در این زمینه هستیم تا با کمک علم روز در این عرصه گام برداریم.

وی اظهار کرد: در سطوح مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در کنار دانشگاه بوده و خواهیم بود و برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی کمک کار خواهد بود.

جهانشاهی گفت: دانشگاه باید همچون گذشنه منشأ معنویت، آغاز جهان بینی، شناخت سیاست و فرهنگ و اجتماع باشد اینها باید برای دانشجویان تبیین شود تا در این زمینه گام بردارند.

وی تاکید کرد: یکی از شکاف‌های اختلاف در سیستان و بلوچستان، مسائل قومی مذهبی است، پیام نور، به عنوان دانشگاهی که بیشتر دانشجویان آن بومی هست باید در زمینه هم صدایی و پیشرفت استان ورود کند.

اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در اولویت امورات قرار دارند

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: این دانشگاه مولود انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۷ با شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه» در راستای توسعه عدالت آموزشی بویژه سیستان و بلوچستان است که بیش از ۱۰ هزار دانشجو در ۱۰ مرکز و واحد آموزشی آن مشغول به تحصیل هستند.

ابوالفضل توسلی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در اولویت امورات قرار دارند، گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یک بازو در کشور و استان خواهد بود و این مهم را در عملکرد خود نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: این دانشگاه به علت سطح گستردگی این استان یکی از دانشگاه‌های مؤثر در بحث جذب اشتغال است و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه، در ادارات دولتی جذب شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ یک سری اهداف را برنامه‌ریزی و برای رسیدن به آنها تلاش کردیم، بنابراین در فرصت یک ساله زحمات زیادی کشیده شد تا پیام نور سیستان و بلوچستان را به عنوان یک دانشگاه مؤثر در سطح استان معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: نگاه توحیدی به مسائل و کار برای رضای خدا و تسهیل کار دانشجویان با تفکر انقلابی به صورت جهادی، مدیریت میدانی و مدیریت بدون مرز سه استراتژی در دستورکار است؛ یعنی خود را معطل اجرای دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌ها قرار نداده‌ایم و به صورت آتش به اختیار در چارچوب قوانین گام برمی‌داریم.

توسلی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری میزگردهایی با حضور اساتید و نخبگان و دانشجویان رأی اولی مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، برپایی نمایشگاه به مناسبت دهه فجر، برگزاری جشن و جُنگ شادی به مناسبت اعیاد مذهبی و ملی، برپایی موکب‌های پذیرایی از زائران اربعین حسینی و برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی و توسعه پایدار با تاکید بر نقش آب در زابل از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار توسط این دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور مفتخر به داشتن ۱۵ شهید در حوادث تروریستی استان است که در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: در دهه دوم اردیبهشت ماه جاری یادواره شهدای شاخص دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد که نیاز به همکاری در این زمینه از سوی تبلیغات اسلامی داریم، همچنین در هفته جاری ساختمانی در مرکز دانشگاهی تهران به نام یکی از شهدای دانشگاه پیام نور استان نامگذاری می‌شود که این مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 6086199

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود