Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@03:12:42 GMT

دیدار سفیر ایران با وزیر دفتر سلطان عمان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۳۲۸

دیدار سفیر ایران با وزیر دفتر سلطان عمان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در این دیدار، طرفین در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه و تحولات منطقه ای تبادل نظر کردند.

پربیننده ترین بن بست برجام در حال شکسته شدن است وضعیتی نادر برای احیای برجام بوجود آمده است نخست وزیر کره جنوبی در راه ایران برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته کودتا در اردن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عمان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم

نخست وزیر گرجستان در دیدار با سفیر کشورمان با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با ایران اشاره و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران ظهر جمعه 31 فروردین ماه در دیدار با ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر گرجستان پیشبرد همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و مراودات مردمی را مورد پیگیری قرار داد. 

سفیر کشورمان با اشاره به پیوندهای عمیق  تاریخی- فرهنگی دو کشور، اظهار داشت: ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری دو کشور در بخش های ترانزیت، حمل و نقل و گردشگری و ارتباطات مردمی وجود دارد که می‌بایست در حد و اندازه ارزش‌های مشترک و اراده خیر رهبران دو کشور توسعه یابد. سفارت جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت‌ها به کار گرفته و این تلاش‌ها را تداوم خواهد بخشید. 

نخست وزیر گرجستان نیز با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد. 

در این دیدار طرفین با بررسی تحولات منطقه،  بر اهمیت استقرار صلح، ثبات و رفاه هر چه بیشتر برای مردم دو کشور تاکید کردند.

سفر رئیس اداره کل مسلمانان گرجستان به ایرانسفیر ایران: بر تعهد ما به همکاری با همسایگان و دوستانی مانند گرجستان تاکید می‌کنیمانتخاب نخست وزیر جدید گرجستان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران