Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:04:12 GMT

غربالگری ۲۲۶ مسافر ورودی از مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۴۵۸

غربالگری ۲۲۶ مسافر ورودی از مرز شلمچه

امید اسکندری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر اعضای جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر خرمشهر در پایانه مسافربری هجرت، ایستگاه راه‌آهن و مرز شلمچه در حال انجام تست کرونا  و تب سنجی از مسافران هستند.

وی به مشارکت ۳۰ نفر از اعضای داوطلب هلال احمر  خرمشهر در طرح‌های ستاد کرونا شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این داوطلبان به همراه ۱۰ نفر از پرسنل هلال احمر در پایانه مسافری هجرت، راه آهن و آزمایشگاه به صورت شبانه روزی تست پی سی آر انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری حضور اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خرمشهر در گروه نظارت به همراه نیروهای بهداشت و درمان در طرح ناظران سلامت سردار قاسم سلیمانی را یادآور شد و گفت: نیروهای هلال احمر در کنار ماموران بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت دارند.

بر اساس اعلام ستاد کرونای خوزستان مرز مسافربری شلمچه بسته است اما تبادل کالا در مرز تجاری شلمچه در حال انجام است.

پنج شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند.

مرز شلمچه که در فاصله ۱۵ کیلومتری خرمشهر واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر مرز شلمچه سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر مرز شلمچه ویروس کرونا خرمشهر مرز شلمچه سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور مرز شلمچه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ساله ایرانشهری پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستای ملک آباد شهرستان بمپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد مهدی سجادی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز ۳۱ فروردین ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در منطقه مچوقاسم شهرستان بمپور جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه ها، بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امدادی بمپور و و تیم پشتیبان از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۷۲ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه امروز دوم اردیبهشت ماه، پیکر نوجوان ۱۳ساله در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی