Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار نیوکاسل و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. تاتنهام برای چندمین بار تحت ژوزه مورینیو، بازی برده را با تساوی با شکست عوض کرد.

ژوزه مورینیو به حفظ نتیجه و کسب بردهای نزدیک معروف است اما شرایط برای او در تاتنهام به شکل متفاوتی رقم خورده است. به نقل از بلیچر ریپورت؛ پس از تساوی مقابل نیوکاسل یکی از خبرنگاران از سرمربی اسپرز پرسید: "قبلا در حفظ برتری و نگه داشتن نتیجه بازی مربی ماهری بودید اما حالا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.."؛ مورینیو پاسخ داد:

مربی همان مربی است اما بازیکنان همان بازیکنان نیستند!

تیم به سختی تلاش می کند اما اشتباهاتی انجام می شود که حتی نام آن را نباید اشتباه بگذاریم چراکه به کیفیت و توانایی بازیکن بستگی دارد. از هر بازیکن باید در حد مشخصی انتظار داشت. این مسئله به راحتی قابل تحلیل است.

از عملکرد تیم ناامید شده ام. به برد در این بازی نیاز داشتیم و باید برنده می شدیم. از این هدف دور نبودیم اما اشتباهات فردی زیاد در خط دفاعی انجام دادیم. فرصت داشتیم سرنوشت بازی را یکسره کنیم و 3-1 برنده شویم اما این فرصت را از دست دادیم و یک دقیقه بعد گل خوردیم.

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)