Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۹ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ متاسفانه ۴۴ نفر از هم استانی ها بر اثر تصادفات جاده ای در سطح استان جان خود را از دست داده اند گفت: در همین زمان نیز ۲۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سید محمد هاشمی گفت: در ایام نوروز بیش از ۲۴۹۸ ماموریت شهری و جاده ای توسط اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صورت گرفته است و  آمارحوادث ترافیکی جاده ای در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ در سطح مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از ۵۲ درصد و تعداد مصدومین هم حدود ۶۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:  آمار حوادث ترافیکی جاده ای در نوروز ۱۴۰۰ در سطح استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است و  همچنین آمار مصدومین حوادث ترافیکی سال ۱۴۰۰حاکی از افزایش ۵۳ درصد در نوروز ۱۴۰۰ در سطح استان می باشیم.

به گفته دکتر هاشمی ۱۴۰۹ نفر در حوادثی که توسط اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مورد درمان قرار گرفته‌اند به مراکز درمانی منتقل شده اند و در طی این مدت نیز ۱۰۱۶ نفر به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته‌اند.

وی تعداد مأموریت‌های بالگرد اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را در نوروز ۱۴۰۰ تنها ۸ مأموریت برشمرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مصدوم تصادفی توسط بالگرد امداد هوایی دانشگاه جابجا شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادفات کرونا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نوروز ۱۴۰۰ جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان