Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان فارس اعلام کرد: محمدحسین دهقانی پلیس افتخاری کلانتری ۱۸ولیعصر(عج) شهر شیراز در حین گشت‌زنی و تامین امنیت شهر به شهادت رسید و اولین شهید سال ۱۴۰۰ لقب گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگ ایثار و شهادت شیرازه، مرکز اطلاع رسانی پلیس استان فارس از شهادت اولین مامور پلیس در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد: محمدحسین دهقانی پلیس افتخاری کلانتری ۱۸ولیعصر(عج) شهر شیراز دوازدهم فروردین سال جاری در حین گشت‌زنی و تامین امنیت شهر به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک که در حین بررسی وی، توسط یک خودرو زیر گرفته شده و پس از ۳روز بستری و تحت نظر بودن  امروز پانزدهم فروردین در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: «محمدحسین دهقانی» اولین شهید سال جدید ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.   سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ۱۲  فروردین ماه سال جاری،  ماموران انتظامی کلانتری « ۱۸ ولیعصر» شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان  شهید «رادفر» به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.   وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با  این  مامور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرده و سریعا متواری می شود.   فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه «محمدحسین دهقانی» ۳۱ساله از اعضای پلیس افتخاری  و راکب موتورسیکلت که به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان می شوند، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار  امروز ۱۵  فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا گردید.   سردار حبیبی با بیان اینکه این اولین شهید ناجا در سال جاری است، اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.   این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت های متعدد به چشم می خورد، خاطر نشان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی می باشد.     فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با بیان اینکه متاسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم می باشد تاکید کرد  پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.       انتهای پیام/ح

منبع: دانا

کلیدواژه: محمدحسین دهقانی پلیس افتخاری اولین شهید استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو که به سینمای مستقل اختصاص دارد، ۱۶ آگوست در پیاتزا گرانده، میدان باز خود که گنجایش ۸ هزار تماشاگر را دارد از جین کمپیون کارگردان مولف نیوزیلندی تجلیل خواهد کرد. روز بعد کمپیون یک مصاحبه روی صحنه خواهد داشت و فیلم‌های «فرشته‌ای سر میز من» (۱۹۹۰) و «پیانو» (۱۹۹۳) به نمایش درمی‌آیند.

جشنواره در بیانیه‌ای با اشاره به این واقعیت که کمپیون اولین زنی است که نخل طلای کن را با فیلم «پیانو» برنده شده است، عنوان کرد: بیوگرافی جین کمپیون پر است از اولین‌های قابل توجه؛ اولین زنی که دو بار در بخش بهترین کارگردانی در جوایز اسکار نامزد شد و اولین فیلمساز نیوزیلند که در جشنواره فیلم ونیز برنده شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی شد.

در بیانیه همچنین تاکید شده کمپیون با ۹ فیلم بلند، تعدادی فیلم کوتاه و ۲ فصل از مینی سریال تلویزیونی «برفراز دریاچه» که از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ روی آنتن رفت، یکی از معماران اصلی تخیل در سینمای معاصر است.

برناردو برتولوچی، کن لوچ، ژان لوک گدار، ورنر هرتسوگ، کلی رایشارت، جان واترز، مارکو بلوکیو و انیس واردا از دریافت کنندگان قبلی این جایزه لوکارنو هستند.

هفتاد و هفتمین دوره لوکارنو از ۷ تا ۱۷ آگوست (۷ تا ۱۷ مرداد) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087905

دیگر خبرها

  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید