Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به افزایش تعداد موارد بستری و سرپایی بیماران کووید۱۹ در تهران، گفت: برای اینکه کاملا متوجه تاثیرات سفرها بر روند بیماری در کشور باشیم حدودا ۱۰ روز دیگر باید صبر کنیم. چیزی که فعلا برای ما مشخص است این نکته است که موج چهارم کرونا به تهران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر توکلی با اشاره به برگزاری جلسه استانداری تهران، گفت: ما شاهد افزایش ۳۷ درصدی تعداد بیماران بستری‌ نسبت به هفته در شهر تهران هستیم و این موضوع سبب شده است وضعیت بیمارستان‌ها بویژه در بخش مراقبت‌های ویژه متراکم باشد و وضعیت ارائه خدمت سخت‌تر صورت گیرد. با برگزاری جلسه مدیریت بحران تصمیمات جدیدی برای استان اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: بر اساس بخش‌نامه دکتر جان‌بابایی تغییراتی در تصمیم‌گیری‌ها پیرامون انجام اعمال و بستری بیماران الکتیو در شرایط فعلی صورت گرفته است و به احتمال زیاد بر اساس شرایط موجود بیمارستان‌ها را به سمتی سوق دهیم که افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را داشته باشند. در شرایط فعلی معمولا یک سوم بیماران کووید۱۹ نیاز به بستری در بخش مراقبت‌های ویژه دارند و این یعنی بیماران بدحال‌تری هستند.

توکلی درباره تعداد مراجعه بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان تهران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا هستیم؛ همچنین روزانه حدود ۶۰۰ نفر بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند؛ این در حالی است که تعداد مراجعه بیماران سرپایی روزانه به حدود ۴۷۰۰ نفر رسیده است. بخشی از افزایش آمار مراجعه کنندگان به این دلیل است که در تعطیلات عید مطب‌ها تعطیل بودند و بیماران به همین دلیل به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کردند، اما کلا در هفته دوم فروردین ماه به شدت شاهد افزایش تعداد موارد بستری و سرپایی بودیم. بر همین اساس معاونت درمان وزارت بهداشت با ابلاغ بخش‌نامه‌ای اعلام کرده است تا بیمارستان‌ها برای افزایش ظرفیت پذیرش بیماران کووید۱۹ اقداماتی انجام دهند.

وی افزود: البته این خبر خوبی نیست زیرا به نظر می‌رسد هفته سوم و چهارم فروردین بحران شدیدی در تهران داشته باشیم.

وی با اشاره به شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای پس از تعطیلات عید، بیان کرد: برای دورکاری کارمندان، تغییر ساعات کاری و حمل و نقل عمومی نیز احتمالا تصمیمات خوبی طی روزهای پیش رو گرفته می‌شود.

معاون درمان ستاد کرونا استان تهران ادامه داد: برای روزهای آتی پیش‌بینی چندان جالبی از شرایط تهران نداریم؛ زیرا تعداد موارد بستری روبه افزایش است. در حال حاضر اکثر بستری‌ها و مراجعات خانوادگی است که نشان دهنده تاثیر سفرها، مهمانی‌ها، عدم رعایت پروتکل‌ها و... است.

وی گفت: البته برای اینکه کاملا متوجه تاثیرات سفرها بر روند بیماری در کشور باشیم حدودا ۱۰ روز دیگر باید صبر کنیم. چیزی که فعلا برای ما مشخص است این نکته است که موج چهارم کرونا به تهران رسیده است.


سلامت نیوز

برچسب ها: کرونا ، دورکاری ، کارمندان ، تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NmC

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا دورکاری کارمندان تهران بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم

تهران به عنوان یکی از برخوردار ترین استان کشور به لحاظ جمعیت است اما کمترین و پایین ترین دسترسی به مسجد و اماکن مذهبی را دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • آماری از تعداد مساجد در تهران + فیلم