Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری سال 98 در نقش شخصیت «سعید» یکی از اعضای تیم امنیتی سریال «گاندو» در تلویزیون دیده شد و نوروز امسال فصل دوم این مجموعه را از شبکه سه روی آنتن داشت. به بهانه پخش این سریال گفت‌وگویی با پندار اکبری داشتیم. این گفت‌وگو کتبی و با واسطه انجام شد و عجیب آن که سوالاتی درباره ممیزی سریال و ساخت فصل سوم «گاندو» با این توجیه که در حوزه مرتبط با تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده است، در اختیار این بازیگر قرار نگرفت!

از همان ابتدا که نقش شخصیت «سعید» به شما پیشنهاد شد، چه چیزی باعث شد بازی در سریال «گاندو» را بپذیرید؟

عواملی مانند فیلم نامه خوب، کارگردان کاربلد، گروه درجه‌یک و تهیه‌کننده حرفه‌ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش «سعید» در فصل یک برایم بسیار جذاب بود، فیلم نامه که به دست آقای آرش قادری به نگارش درآمده، سراسر هیجان و التهاب بود و ژانر سریال هم ژانری بود که در سینما و تلویزیون کمتر به آن پرداخته می‌شود. فاصله گرفتن از داستان‌های تکراری و ملودرام‌های خانوادگی هم یکی دیگر از دلایل انتخاب من و بازی کردن در این نقش بود.

شخصیت شما در سریال برگرفته از یک شخصیت حقیقی و نمونه واقعی است؟

احتمالا منابعی بوده است، در این زمینه نویسنده اثر باید پاسخ بدهند.

چطور به شخصیت ویژه‌ای مانند یک مامور امنیتی، نزدیک شدید؟

با تحقیق، مشاوره با کارگردان، نویسنده و مشاور نظامی سریال.

به نظرتان پخش «گاندو» در نوروز به نفع سریال بود یا بهتر بود که در زمان دیگری پخش می‌شد؟

«گاندو» در هر زمان دیگری هم که پخش می‌شد، مخاطب خودش را داشت. این موضوع در فصل یک ثابت شده و بیشتر فکر می‌کنم پخش نوروز به «گاندو» نیاز داشت تا «گاندو» به پخش در نوروز.

سریال در هفته اول نوروز 55 درصد بیننده داشته، پیش‌بینی خودتان از استقبال مخاطب از «گاندو» چه بود؟

مردم بیشتر مسافرت بودند و فرصت نکردند سریال را تماشا کنند، قطعا اگر در نوروز پخش نمی‌شد، مخاطب بیشتری داشت.

در طول این سال‌ها چقدر به دلیل نام پدرتان قضاوت شدید که به واسطه ایشان وارد این حرفه شدید؟

این صحبت‌ها همیشه وجود داشته است. این اتفاق نه تنها برای من، بلکه برای تمام کسانی که پدر و مادرشان بازیگر هستند، رخ می‌دهد. خیلی به این حرف‌ها توجه نمی‌کنم.

به طور کلی پدرتان چقدر در انتخاب شما تاثیرگذار هستند؟

همیشه و در هر شرایطی.

شما بیشتر نقش‌های مثبت بازی کرده‌اید، این خواسته خودتان بوده یا پیشنهادهایی که داشتید این طور بوده؟

کار بازیگر بازی در نقش و شخصیت های متفاوت است. بازیگر وظیفه دارد هر نقشی را به بهترین شکل ایفا کند، اما این جا برعکس است. وقتی یک نقش را بازی می‌کنی، تمام پیشنهادهایی که می‌شود، مطابق همان نقش است و تکرار و تکرار اتفاق می‌افتد. قطعا دوست دارم نقش‌های منفی یا متفاوت زیادی بازی کنم، اما این ریسک توسط بسیاری از کارگردان‌ها اتفاق نمی‌افتد.

اکنون نقش خاصی وجود دارد که علاقه مند باشید آن را تجربه کنید؟

مسلما بعد از دو فصل بازی در سریال «گاندو»، به تجربه‌های جدیدی فکر می‌کنم که برای خودم چالش‌برانگیز باشد، این اتفاق یا پیش می‌آید یا خودم آن را به وجود می‌آورم.

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا که خود را برای دیدار با استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده می‌کنند، امروز در یک بازی دوستانه به برتری رسیدند.

مسی‌های رفسنجان از ساعت ۱۴ امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف بهمن با مربیگری محسن ایران نژاد بازیکن سیرجانی سابق باشگاههای گلگهر، سپاهان و ذوب‌آهن رفتند. نارنجی پوشان با ترکیب حامدلک، نژاد‌مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، علی عدنان، فرشید باقری، جلال علی محمدی، مهدی محبی، عرفان شهریاری، محمد اکبری و سجاد شهباززاده به میدان رفتند.

در این مسابقه ابتدا با ارسال حسن جعفری از روی نقطه کرنر و ضربه سر فرشید باقری در دقیقه ۲۰ به گل اول این بازی رسیدند. خطای مدافع بهمن روی محمد اکبری در دقیقه ۲۵ منجر به اعلام ضربه پنالتی شد و سجاد شهباززاده دومین گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نویدکیا در شروع نیمه دوم با ۱۱ تغییر ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاد که تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم گلی به همراه نداشت و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر مس به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت