Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال نوروز رنگی جدیدترین ساخته علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی است که خیلی از مردم او را با استندآپ‌های کمدی خنده‌دارش در خندوانه می‌شناسند و اهالی فرهنگ و هنر با فیلمنامه‌هایش در سریال‌های طنز ماندگار تلویزیون از جمله «ساعت خوش»، «کوچه اقاقیا»، «سه در چهار» و ... به یاد می‌آورند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ سریال‌های نوروزی سال‌هاست که پای ثابت تعطیلات نوروز خانواده‌های ایرانی هستند و تلویزیون هرسال تلاش میکند تا تولیدات ویژه‌ای برای نوروز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرال‌های نوروزی امسال تلویزیون در ژانر‌های مختلف تلاش کردند تا بسته نوروزی خوبی را برای مخاطبان فراهم بیاورد. از «گاندو ۲» در ژانر امنیتی جاسوسی که از زمان پخش فصل اولش هم مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد تا فصل سوم سریال پرطرفدار «نون خ». در این میان سریال شبکه پنج «نوروز رنگی» با حال و هوای دهه شصت به تلویزیون آمد و توانست با ساختن خاطرات آن سال‌ها، لحظات خوبی برای مخاطبان بسازد و با ۸۲.۶ درصد رضایت، رکورد میزان رضایتمندی سریال‌های شبکه پنج سیما از سال ۱۳۹۷ تا کنون را بشکند

.
سریال نوروز رنگی جدیدترین ساخته علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی است که خیلی از مردم او را با استندآپ‌های کمدی خنده‌دارش در خندوانه می‌شناسند و اهالی فرهنگ و هنر با فیلمنامه‌هایش در سریال‌های طنز ماندگار تلویزیون از جمله «ساعت خوش»، «کوچه اقاقیا»، «سه در چهار» و ... به یاد می‌آورند. او این بار در قامت کارگردان و پس از تجربه «آخر خط» به تلویزیون بازگشت تا سریالی متفاوت از زادگاهش یعنی مشهد بسازد. به سراغ علی مسعودی رفتیم تا درباره سریال نوروزی‌اش با او گفتگو کنیم؛


آقای مسعودی در «نوروز رنگی» به سراغ سال‌های پایانی دهه شصت رفته‌اید، کدام ویژگی‌ها در آن سال‌ها باعث شد تا سریال را در آن حال و هوا بسازید؟


آن سال‌ها ویژگی‌های خیلی خوبی داشت؛ همدلی و مهربانی آدم‌ها، سادگی و هوای همدیگر را داشتن، ساده زیستی‌ها و نبودن چشم و هم چشمی، قناعت، حس هم دوستی و همسایه مداری. در واقع می‌خواستم تلنگری بزنم به تفاوت‌هایی که در زندگی‌ها و رفتار انسان‌ها با یکدیگر ایجاد شده است. دهه ۵۰ و ۶۰ اگر کسی یک جا مستاجر می‌شد سال‌ها بدون اینکه اجاره‌ای اضافه بشود در همان خانه می‌ماند. آدم‌ها قدر همسایه خوب را می‌دانستند و همسایه‌ها از خواهر و برادر نزدیک‌تر بودند.

اگر کسی مشکلی در زندگی داشت قبل از اینکه خواهر و برادرش خبردار شوند همسایه‌ها خبردار می‌شدند و کمک می‌کردند که مشکل حل شود. خیلی‌ها به من در اینستاگرام دایرکت دادند که چقدر آن زمان‌ها خوب بودند و خیلی‌ها یاد آن دوران کرده بودند. در هر خانواده‌ای هم یک نسل از آن دوران وجود دارد که زمانی که سریال را تماشا می‌کنند یاد خاطرات و زندگی‌های آن زمان می‌افتند.


استقبال مردم هم از سریال خیلی خوب بود، توقع این میزان رضایت و استقبال را داشتید؟


حدس می‌زدم. اینکه می‌گویند هر چه از دل برآید به دل نشیند درباره این موضوع هم صادق است. این سریال علمی تخیلی نبود، من در آن فضا زندگی کرده بودم، آن آدم‌ها را حس کرده بودم و آن مدل زندگی را دیده بودم به همین دلیل مردم خیلی دوست داشتند. مطمئنم که اگر یکی از شبکه‌های سراسری و در ساعت بهتری پخش میشد استقبال بهتری هم داشت.


ولی با وجود شبکه و ساعت پخش فعلی، این میزان استقبال را انتظار نداشتم. دایرکت‌های خوبی هم برایم آمده بود. یکی از آن‌ها که خیلی هم جذاب بود آقایی بود که نوشته بود من و همسرم مدتی مشکلاتی داشتیم، ولی از شب اولی که این سریال پخش شد انقدر خندیدیم که باعث شد کم کم به هم نزدیک‌تر بشویم.


یکی از امتیاز‌های سریال «نوروز رنگی» این است که از فضای سریال‌های تکراری این روز‌ها که در تهران و در آپارتمان می‌گذرند فاصله گرفته، چرا مشهد را برای ساختن سریال انتخاب کردید؟


دلیلی انتخاب مشهد شناختی بود که از فضای آنجا داشتم و حتی دوست دارم هر سال یک سریال در مشهد بسازم. چرا همه چیز باید در تهران متمرکز بشود؟ مگر در مشهد یا شهر‌های دیگر اتفاقات جالب نمیفتد؟ آنجا هم قصه‌هایی وجود دارد که می‌شود روایت کرد.


کار در شرایط کرونا چطور بود؟ به نظرتان حمایت‌ها برای ساخت فیلم و سریال در شرایط فعلی چطور باید باشد؟


کار در این شرایط به شدت سخت بود و با استرس بالا. کار ما حتی ۱۵ روز تمام به دلیل اینکه کل گروه کرونا گرفتند، تعطیل شد. من فکر می‌کنم وقتی که اقتصاد یک کشور اوضاعش به هم بریزد، بخش هنر بیشترین ضربه را میخورد. وقتی مسئولین می‌گویند ما در دوسه سال اخیر ۳۰۰ درصد تورم داشتیم، این موضوع روی فیلم و سریال سازی هم تاثیرگذار است.

یک مثال ساده‌اش این است که روزی که ما برآورد بودجه کردیم تیرماه بود، اما روزی که کار را کلید زدیم قیمت‌ها بیش از دوبرابر شده بود. این شرایط کار را سخت می‌کند و به نظرم اگر می‌خواهیم کیفیت کار‌های هنری بالا برود باید همراه با تورم جامعه حمایت‌ها از فرهنگ و هنر هم بیشتر بشود.


«نوروز رنگی» بیست فسمتی است و این شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه پنج پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال نوروزی نوروز رنگی گاندو نون خ علی مسعودی علی مشهدی فرهنگ و هنر نوروز رنگی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، علی بخشی زاده معاون صدا، حسن عابدینی، معاون امور استان‌ها، سلیم غفوری، قائم مقام معاونت سیما، مجتبی کشوری، مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی و احمد خورشیدی، مدیرعامل تلوبیون در این نشست خبری حضور داشتند.

پخش ۵۰ ویژه برنامه معارفی در ماه رمضان

سلیم غفوری، قائم‌مقام معاونت سیما با بیان اینکه برنامه‌ های مناسبتی سیما برای این ایام از شروع ماه مبارک رمضان آغاز شد و در ایام عیدنوروز ادامه یافت گفت: مخاطبان شاهد برنامه‌های متنوعی از مجموعه‌های نمایشی تا ترکیبی، مسابقه و. بودند.

وی به تدارک سیما برای ایام ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: «محفل» و «زندگی پس از زندگی» قله‌های تحولی ما بودند و دیگر شبکه‌ها نیز برنامه‌های خوبی برای ایام سحر و افطار تدارک دیده بودند.

غفوری افزود: از حیث آماری می‌توان گفت که برای ماه مبارک رمضان ۱۰ برنامه ویژه افطار و ۹ برنامه ویژه سحر داشتیم. همچنین ۱۵ برنامه ترتیل‌خوانی، ۱۵ برنامه مناجات‌خوانی داشتیم و درمجموع ۵۰ ویژه معارفی در این ایام تهیه و پخش شد. به تفکیک ساختار ۵۰ درصد برنامه‌ها گفت‌وگومحور، ۱۴ درصد مسابقه ۲۴ درصد نماهنگ و کلیپ و ۱۵ درصد پویانمایی بودند.

توجه به آداب و رسوم اقوام در برنامه‌های نوروزی

وی مروری بر ویژه برنامه‌های نوروزی داشت و گفت: برای این ایام برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته بودیم که ایران دوست داشتنی، هموطنز، برمودا، پانتولیگ، بگوبخند و مهمانی از جمله آن‌ها بودند. همچنین از حیث ساختاری ۳۸ درصد مسابقه، ۹ درصد مستند، ۴.۵ درصد گفت‌وگومحور و... بودند. در مجموع شبکه‌ها تلاش کردند به سراسر ایران، ایرانِ فرهنگی و آداب و رسوم نوروز توجه کنند و نگاه جهانی امتی داشته باشند. همچنین سعی شد قالب‌های برنامه سازی متنوع باشد.

محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما نیز با اشاره به روش‌های نظرسنجی مرکز تحقیقات از نظرسنجی میدانی گرفته تا تلفنی گفت: از ۱۰۰۰ نمونه مطابق استاندارد‌های جهانی در نظرسنجی‌های تلفنی داریم تا قریب به ۴۰ هزار نمونه در نظرسنجی‌های میدانی که بسته به موضوع متفاوت است.

وی افزود: در ایام انتخابات مجلس، نظرسنجی مبزان مشارکت مردمی انجام دادیم و عددی که ما اعلام کردیم ۴۱.۷ بود که ۰.۷ درصد با نتیجه واقعی انتخابات تفاوت داشت و بازه اطمینان خوبی بود. درباره برنامه‌های صداوسیما هم همین‌طور است.

شاکری‌نژاد با اشاره به اینکه درباره برنامه‌های صداوسیما هم از هر دو روش استفاده می‌شود گفت: هر دو هفته یکبار میزان مخاطبان مجموعه‌های نمایشی را می‌سنجیم. ممکن است برای یک سریال تا ۱۰ مرتبه هم سنجش کنیم. برنامه‌های شاخص نیز هر یک ماه یک بار سنجش می‌شوند. هر فصل هم سنجش مخاطبان همه برنامه‌ها را به صورت حضور درب منازل انجام می‌دهیم که در انتهای بهار هم در دستورکار است.

آماری از میزان مخاطبان رسانه ملی

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما به اظهارنظری منتسب به وی درباره میزان مخاطبان رسانه ملی در رسانه‌ها اشاره کرد و توضیح داد: قریب به یک‌هزار پرسشگر در کشور داریم. کلیت میزان مخاطبان رسانه ملی در تهران و مراکز استان‌ها ۶۶ درصد است. البته به طور معناداری میزان مخاطب در شهرستان‌ها بیشتر است. در اسفندماه در کنار نظرسنجی انتخابات، نظرسنجی میزان مخاطب را هم انجام دادیم. ۱۵ هزار نمونه آماری داشتیم و براساس آن میزان مخاطب در شهرستان‌ها (به جز تهران و مراکز استان‌ها) ۶۹.۹ درصد و در روستا‌ها بیش از ۷۸ درصد بوده است.

اعلام آمار مخاطبان نوروز و رمضان

وی با ذکر این نکته که بستر‌های تماشای برنامه‌ها نیز متنوع شده و تنها از بستر تلویزیون دنبال نمی‌شویم، به نظرسنجی برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: چند مرحله نظرسنجی انجام شده و استناد برخی رسانه‌ها به اولین نظرسنجی و عدم اشاره به نظرسنجی‌های بعدی، حرفه‌ای نیست. در همه آیتم‌های نوروز و رمضان هشت درصد افزایش مخاطب داشته‌ایم.

«نون خ ۵» پرمخاطب‌ترین سریال مناسبتی

وی افزود: پرمخاطب‌ترین سریال ما «نون خ» با آمار ۴۱.۵ درصدی بود. (البته این آمار مربوط به اولین نوبت نظرسنجی از این سریال است و در ادامه دوباره انجام می‌شود). سریال زیرخاکی با ۲۴.۹ درصد، هفت سر اژد‌ها با ۲۲.۵ درصد (سومین نوبت نظرسنجی) و رستگاری با ۱۵.۹ درصد (سومین نوبت نظرسنجی) در رتبه‌های بعدی قرار داشتند

«محفل» پرمخاطب‌ترین برنامه افطار

شاکری‌نژاد میزان مخاطبان برنامه‌های افطار را اعلام کرد و گفت: در آخرین نوبت نظرسنجی انجام شده، «محفل» پرمخاطب‌ترین برنامه شد. در دو نظرسنجی قبلی، «زندگی پس از زندگی» در صدر بود که در آخرین نوبت، «محفل» بالا آمد. محفل ۲۷.۹ درصد و زندگی پس از زندگی ۲۷.۱ درصد مخاطب داشتند.
سپس شبکه‌های استانی و بعد «هلال» از شبکه یک سیما را در ردیف پرمخاطب‌ها داریم.

وی افزود: سال گذشته زندگی پس از زندگی پرمخاطب‌ترین برنامه افطار با ۲۶ درصد مخاطب بود و محفل هم نسبت به سال قبل رشد داشت.پرمخاطب‌ترین برنامه سحرگاهی شبکه‌های استانی با ۱۴.۳ درصد مخاطب هستند، سپس «ماه خدا» شبکه یک و «ماه من» شبکه سه با ۹ درصد مخاطب قرار گرفته اند.

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های رسانه ملی در فضای مجازی

مجتبی کشوری، مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی میزان بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضان رسانه ملی در فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت: ابتدا این نکته را یادآوری می‌شوم که در این گزارش درباره بازدید صحبت می‌کنیم و نه بازدیدکننده.

وی افزود: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم جمع‌آوری کردیم و یک میلیارد و نیم بازدید از این محتوا‌ها ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در این میان در تلگرام ۱۷۳ میلیون، اینستاگرام ۱.۲ بیلیون، ایتا ۸۵.۵ میلیون و روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید داشته ایم. از حیث برنامه‌ها نیز می‌توان گفت که «محفل» با ۴۰۵ میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با ۲۷۸ میلیون،  «سال نو» شبکه سه با ۱۱۸ میلیون، «برمودا» در ایام عید ۱۰۳ میلیون و «شب عیدی» شبکه دو با ۷۹ میلیون بازدید در ردیف پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها قرار داشتند.

آمار‌های تلوبیونی برنامه‌های مناسبتی

احمد خورشیدی، مدیرعامل تلوبیون نیز آماری از وضعیت تماشای برنامه‌های تلویزیون از طریق تلوبیون ارائه و اظهار کرد:۵۰ میلیون دقیقه واچ تایم (مدت زمان تماشا) در ۲۴ ساعت منتهی به سال تحویل داشتیم. در لحظه سال تحویل ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر به فرد شبکه سه را تماشا می‌کردند. ۴۰ هزار و ۲۹۸ آی پی شبکه یک و ۳۰ هزار و ۸۹۲ آی پی شبکه دو را مشاهده می‌کردند. این‌ها سه شبکه پرمخاطب ما در لحظه سال تحویل بودند.

وی افزود: کاربران تلوبیون در این ایام با اینترنت مخابرات رایگان خانگی از این بستر استفاده کردند.

خورشیدی با بیان اینکه طی چهارسال اخیر پرمخاطب‌ترین برنامه افطار ما در تلوبیون هم روی لایو و روی آرشیو «زندگی پس از زندگی» بود عنوان کرد: امسال با تجمیع پخش شبکه قرآن و شبکه سه، «محفل» توانست به «زندگی پس از زندگی» برسد و هر دو تقریبا آمار حدود سه میلیون بازدید داشتند. پس از آن «پناه»، «هلال» و «سدره» قرار داشتند.

مدیرعامل تلوبیون افزود: در برنامه‌های سحرگاهی پرمخاطب‌ترین برنامه ما «سرسفره خدا» شبکه پویا بوده و ۳۰۵ هزار بازدید داشته است. پس از آن «ماه من»، «سدره»، «سحرنشینی» و «ماه خدا» قرار داشتند.

وی آمار مخاطبان تلوبیونی ویژه‌برنامه‌های تحویل سال را هم اعلام کرد و گفت: برنامه «سال نو» با یک میلیون و ۶۶۲ هزار، «شب عیدی» با ۳۶۷ هزار و «ایران دوست‌داشتنی» با ۱۶۸ هزار بازدید از جمله پرمخاطب‌ها بوده‌اند. در برنامه‌های سرگرمی «مهمانی» با ۶۴۶ هزار، «مردان آهنین» با ۳۸۰ هزار، «شب خوش» با ۳۹۵ هزار، «پاورقی» با ۲۳۵ هزار و «معرکه» با ۱۶۹ هزار بازدید در میان پرمخاطب‌ها قرار داشتند.

خورشیدی اضافه کرد: در میان سریال‌ها نیز «نون. خ» با ۱۵۰ هزار بازدید در هرقسمت مواجه بوده و به لحاظ بیننده در صدر است. سریال «زیرخاکی» با ۱۴۰ هزار بازدید، «هفت سر اژدها» ۱۰۷ هزار بازدید، «رستگاری» ۳۷ هزار بازدید و فصل جدید «جومونگ» حدود ۴۷ هزار بازدید در هر قسمت داشته‌اند.

عملکرد معاونت صدا در ماه مبارک رمضان

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی نیز در مقدمه به تبیین سیاست‌گذاری حوزه صدا برای دومناسبت نوروز و رمضان پرداخت و گفت: شش محور را در حوزه سیاست گذاری مدنظر داشتیم که به تمام شبکه‌ها ابلاغ و برنامه‌ها براساس آن طراحی و اجرا شدند و مواردی، چون توجه ویژه به تلاوت‌های قرآنی، توصیف سفره‌های اقوام ایرانی از سوی گزارشگران، بهره‌مندی از کارشناسان متبحر و توانا و انعکاس پیام‌های حوزه مجازی رادیو به خوبی در برنامه‌ها مشهود بودند.

وی در ادامه مروری بر برخی از مهمترین عناوین ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی در ماه رمضان داشت و گفت: «قرار بی‌قراران» و «قرار آسمانی»، «در حریم راز» و «آیین حضور» رادیو ایران، «خدا اجازه»، «جوان‌ماه» و «شب عزیز» رادیو جوان، «الهیه»، «جنت آباد» و «باغ فیض» رادیو تهران، «دست دعای بهار»، «روزه‌گشا» رادیو فرهنگ، «دل‌آرام»، «صدای نیایش» و «بهار قرآن» رادیو قرآن، «بهشت اجابت»، «دعوت» و «باران مهربانی» رادیو معارف، «اینجا آغاز مهربانی است»، «در انتظار باران» و «پناه برخدا» از رادیو گفتگو، «فصل وصل»، «همسفره» و «یک آیه، یک ماجرا» از شبکه نمایش، «ضیافت پهلوانان» و «عصر بهاری» رادیو ورزش، «پیام سحر»، «آوای رمضان» و «پیام امیر» رادیو پیام از جمله ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی در بهار قرآن بودند.

روند روبه رشد تولید مجموعه‌های نمایشی در شبکه‌های استانی

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز با بیان اینکه سازمان صداوسیما در چارچوب دو راهبرد اساسی هویت‌محوری و عدالت‌گستری تلاش وافری انجام داده تا بتواند به‌تدریج خرده‌فرهنگ‌ها، فرهنگ‌ها و اقوام را در قاب رسانه نمایش دهد گفت: در این زمینه از حدود چهار ماه پیش روزانه تا ۱۰ ساعت از آنتن سراسری به برنامه‌های شبکه‌های استانی اختصاص یافته است.

وی افزود: تولیدات استان‌ها زیاد شده و طی سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و بخش عمده‌ای از کار استان‌ها قابلیت پخش در سطح ملی را پیدا کرده است. به‌تدریج تولید مجموعه‌های نمایشی در استان‌ها رو به افزایش است. سریال «سنجرخان» که تولید صداوسیمای کردستان بود از شبکه یک پخش شد. علاوه برآن سریال «مستوره اردلان» در کردستان، «دامون» در مازندران و «مادر سوجان» در گیلان در دست تولید هستند و امیدواریم مادرسوجان در تابستان به آنتن برسد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه مجموعه‌های نمایشی را نیز مختص استان‌ها تولید و پخش کردیم گفت: شاهد آن هستیم که جهش آرامی در میزان بینندگان شبکه‌های استانی رخ می‌دهد و با روند رو به رشدی مواجهیم.

تولید ۲۹ هزار دقیقه برنامه ویژه ایام عید

عابدینی ضمن اعلام این خبر که در ایام عید بیش از ۲۹ هزار دقیقه برنامه در قالب نمایشی و ترکیبی در دو بخش صدا و سیما تولید کرده‌ایم گفت: در ایام انتخابات نیز ۱۴۰ هزار دقیقه مناظره ضبط و پخش کردیم که در کمتر از یک ماه انجام شد و آمار بسیار بالایی است و برای نخستین بار در تمام دنیا اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: این روند استمرار می‌یابد و در دور دوم انتخابات مجلس نیز شاهد پخش مناظره‌ها از شبکه‌های استانی خواهیم بود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی به اتفاقات خوب رخ داده در حوزه تولید پویانمایی، نماهنگ، موسیقی و سرود نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم فرایند تولید فراورده‌های رسانه‌ای در سال جدید بتواند پاسخگوی نیاز‌های مخاطبان در حوزه استانی باشد.

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت