Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ۲ دختر بچه حادثه دیده در آزادراه ساوه-تهران که در تصادف مصدوم شده بودند با اورژانس هوایی به تهران منتقل شدند.

این تصادف در آزادراه ساوه-تهران بین پراید و پژوپارس رخ داد و ۷ نفر مصدوم داشت که ۲ نفر آن‌ها که دختر بچه بودند حالشان وخیم بود با اورژانس هوایی و  ۵ مصدوم دیگر هم با اورژانس زمینی به تهران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی سر پرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پس از اعزام تیم‌های عملیاتی اورژانس پرندک، زاویه و تیم امدادی هلال احمر آزادراه به محل حادثه، تریاژ مصدومان و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی انجام شد.

صیدی افزود: با درخواست تیم‌های عملیاتی اورژانس، از ۷مصدوم این تصادف، ۲ دو کودک دختر ۸ و ۱۵ ساله سرنشین پراید به علت نامساعد بودن شرایط بالینی، بوسیله بالگرد اورژانس هوایی تهران برای ادامه درمان به مراکز درمانی پایتخت منتقل شدند.

او اضافه کرد:۳ مصدوم دیگر این حادثه که سرنشینان پژوپارس بودند بعد از دریافت اقدامات درمان پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت فاطمه (س) رباط کریم منتقل و راننده پژوپارس نیز در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان زرندیه اورژانس هوایی اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق نیا اظهار کرد: این حادثه عصر امروز بر اثر برخورد سواری "پارس" با خودرو "سوناتا" در کیلومتر ۸۰ غرب سبزوار در محدوده شهرستان "داورزن" روی داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: پنج مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا شده و سه مصدوم دیگر به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و امداد سبزوار منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم