Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@13:56:08 GMT

حزب نتانیاهو: احتمالا قدرت را از دست بدهیم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۱۳۹۷

آفتاب‌‌نیوز :

 رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابعی در حزب لیکود اعلام کردند: به احتمال زیاد قدرت را از دست بدهیم و فراکسیون تغییر دولت را تشکیل دهد. نفتالی بنت، رئیس حزب یمینا باید یک تصمیم بگیرد یا نخست‌وزیر شود یا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کنونی به انتخابات پنجم برود.

به گزارش شبکه خبری المیادین، این منابع اعلام کردند: طی ۲۴ ساعت گذشته توافقی میان بنت و یائیر لاپید، رئیس حزب "آینده‌ای هست" حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف توافق کردند که ابتدا بنت نخست‌وزیر شود. لاپید خواهان دولتی متشکل از ۱۸ وزیر است و بنت علنا از حمایت نتانیاهو دست کشیده است.

این منابع تأکید کردند: بتسلئیل سموتریتش، رئیس فراکسیون صهیونیسم افراطی نیز موضع نهایی خود را اتخاذ و اعلام کرده که از دولت مورد حمایت منصور عباس، رئیس لیست متحد عربی حمایت نمی‌کند.

بعد از اینکه نتانیاهو احزاب راست‌گرا را دعوت به ائتلاف کرد، حزب یمینا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نفتالی بنت به شهروندان توجه می‌کند و صرفا به دنبال دستیابی به کرسی در کنست نیست.

این حزب اعلام کرد که بنت به تلاش‌های خود برای تشکیل دولت باثبات که رژیم صهیونیستی را از آشوب نجات دهد، ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن