Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@01:56:31 GMT

چرا عیسی آل کثیر عملکرد ضعیفی داشت؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۲۴۰

چرا عیسی آل کثیر عملکرد ضعیفی داشت؟

کارشناس فوتبال با بیان این که موفقیت‌های اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعتماد به نفس نمایندگان ایران را بالا برده است، گفت: پیش بینی‌ام این است که این فصل پرسپولیس بهتر خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقارنسب درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد که منجر به تساوی یک – یک این تیم شد گفت:

خط حمله پرسپولیس نسبت به گذشته کاملاً تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در سال‌های قبل مهاجمان باتجربه‌تری داشت. علی علیپور که جوان بود توانست در کنار مهدی طارمی کسب تجربه کند و برای پرسپولیس مثمر ثمر ظاهر شود. حالا این وضعیت فرق کرده است.

کارشناس فوتبال ایران افزود:

مهدی عبدی از ابتدای فصل در خط حمله تنها بود. طبیعی است که او نیاز به تمرکز بیشتر دارد و نباید فشار هواداران باعث ایجاد مشکل در تیم شود.

وی درباره بازگشت عیسی آل کثیر به جمع مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد:

بازیکن فوتبال باید همیشه خودش را آماده نگه دارد. آل کثیر مدت زیادی با پرسپولیس تمرین نکرده است. در ورزش‌های گروهی، هماهنگی با تمام ارکان یک تیم اهمیت زیادی در موفقیت فردی دارد. او برای اینکه باز هم بتواند خودش را به سطح ایده آل برساند نیاز به زمان دارد.او بازیکن با کیفیتی قبل از دوران محرومیتش بود. بازیکن فوتبال باید همیشه خودش را آماده نگه دارد. آل کثیر مدت زیادی با پرسپولیس تمرین نکرده است. در ورزش‌های گروهی، هماهنگی با تمام ارکان یک تیم اهمیت زیادی در موفقیت فردی دارد. او برای اینکه باز هم بتواند خودش را به سطح ایده آل برساند نیاز به زمان دارد.

 

ذوالفقارنسب تصریح کرد:

مشکل گلزنی پرسپولیس مقطعی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و فکر نمی‌کنم مشکلی برایش به وجود بیاید.

او درباره شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا یادآور شد:

موفقیت تیم‌های ایرانی بخصوص پرسپولیس در چند سال گذشته باعث اعتماد به نفس ما می‌شود. من فکر می‌کنم سابقه‌ای که پرسپولیس دارد گام متفاوتی را از این تیم مشاهد خواهیم بود. تیم‌ها با ترس از اسم پرسپولیس وارد زمین خواهند شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در پایان گفتگویش گفت:

من به این پرسپولیس خوشبین هستم و اگر بازیکنان بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند قطعاً در آسیا موفق خواهند شد. سایر تیم‌ها هم پتانسیل صعود از گروه خود را دارند و امیدوار هستم همگی موفق شوند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر بیژن ذوالفقارنسب عیسی آل کثیر مهدی عبدی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد