Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد علی محمدی,فرماندار همدان گفت: تا اطلاع ثانوی رستوران‌ها و غذاخوری‌های همدان مجاز هستند فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

او با اشاره به اینکه عادی انگاری در موضوع شیوع کرونا خطر بزرگی است و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد‌های صنفی به ویژه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بسیار ضروری است، افزود :افزایش حضور در مراکز خرید، سفر‌ها و رفت و آمد‌ها در ایام نوروز از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان به عرضه اقلام بهداشتی درچادر‌های برپا شده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این چادر‌ها باید به تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

محمدی با بیان اینکه عرضه اقلام بهداشتی متفرقه در سطح شهر و مشکل سد معبر برخی از چادر‌ها افزود: اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادر‌هایی غیر ضروری اقدام کند.

او با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، آزمایش های مثبت، موارد بستری و فوتی کروناگفت : میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و با رعایت بیشتر شیوه نامه ها بهداشتی  باید به نحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیریم که در ماه مهمانی خدا مجبور به برگزاری نکردن مراسم معنوی و محدودیت فعالیت مساجد باشیم.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده در استان همدان، شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز، کبودراهنگ و فامنین در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی صنف غذا شیوه نامه ها بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش مسافرت‌های نوروزی و تقاضا برای استفاده از رستوران‌ها و غذاخوری ها، نظارت هم در این مکان‌ها تشدید شده است.
الحمدی افزود: روزانه بر نحوه طبخ غذا، بهداشت پیرامونی، سلامت مواد غذایی و سلامت کارکنان رستوران‌ها نظارت می‌شود.
وی با بیان اینکه با افراد متخلف بر خورد جدی می‌شود گفت: با هماهنگی تعزیرات حکومتی، افراد متخلف جریمه و در صورت تکرار تخلف، رستوران پلمپ خواهد شد.
کارشناس بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی افزود: یکی از مکان‌های که در طرح نوروزی بر غذاخوری‌ها آنجا نظارت می‌شود منطقه گردشگری تفریحی دشت ارژن شیراز است.
وی گفت: در این منطقه با توجه به حضور گسترده مسافران و تعداد زیاد رستوران‌ها و غذاخوری‌ها گشت‌های بهداشت حضور دائمی دارند.
الحمدی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۹۰ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند.  ر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران + فیلم
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد