Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@06:04:47 GMT

رشد 4.7 درصدی شاخص تولید انرژی در نیروگاه ری

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۶۸۳

میزان تولید برق نیروگاه گازی ری در سال 1399 با افزایش 4.7 درصدی نسبت به سال قبل از آن به حدود دو میلیارد کیلووات ساعت رسید.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، واحدهای تولید انرژی نیروگاه گازی ری در طول سال 1399 با تولید یک میلیارد و 955 میلیون کیلووات ساعت انرژی، افزایش 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

بنا بر این گزارش، از این میزان تولید حدود یک میلیارد و 942 میلیون کیلووات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است، به منظور تولید برق پایدار در تابستان 1400 تعداد 21 واحد نیروگاه ری در نیمه دوم سال گذشته توسط متخصصان داخلی مورد تعمیر و بازدید قرار گرفته است.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین در این باره گفت: با اقدامات تعمیراتی متخصصان نیروگاه رامین اهواز که در جهت رفع چالش‌های تولید در بخش‌های مختلف انجام شده است توانستیم در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ میزان ۵۴۴ هزار و ۷۰۵ مگاوات ساعت برق تولید کنیم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱.۹۸ درصدی  را داشته ایم.     وی همچنین از افزایش ۴۶ مگاواتی متوسط تولید لحظه‌ای در این نیروگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر واحد دوم این نیروگاه تحت تعمیرات اساسی دوره‌ای است و کارکنان بخش‌های فنی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هرچه سریعتر تعمیرات این واحد را به پایان رسانده و آن را برای پیک برق تابستان امسال آماده کنند.   نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور است و نقش برجسته‌ای را در ثبات و پایداری تولید برق جهت مراکز صنعتی و مردم ایفا می‌کند.

دیگر خبرها

  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد