Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که گزارش‌های غیر رسمی حاکی از دست داشتن عربستان سعودی و امارات در کودتای نافرجام در اردن است، شاه و ولی عهد عربستان سعودی در تماس‌های جداگانه با شاه اردن با وی گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» شاه عربستان سعودی روز یکشنبه (دیروز) با «عبدالله دوم» همتای اردنی خود تلفنی گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاه سعودی در این تماس تلفنی بر همبستگی کامل با اردن و یاری این کشور در تمامی تدابیری که برای حفظ امنیت و ثبات آن اتخاد کرده است، تأکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان سعودی (واس)، شاه اردن نیز از موضع ریاض در حمایت از این کشور قدردانی کرد.

«محمد بن سلمان بن عبدالعزیز»، ولی عهد عربستان سعودی نیز در تماس تلفنی جداگانه‌ای با عبدالله دوم، همبستگی ریاض با اردن برای حمایت از امنیت این کشور و حفظ ثبات آن را اعلام کرد.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی با اشاره به کودتای نافرجام در اردن نوشت که دولت سعودی و یک کشور عربی حاشیه خلیج فارس در پشت پرده کودتا قرار داشتند.

این روزنامه نوشت که طبق گفته منابع عالی‌رتبه اردنی دولت سعودی و این کشور عربی حاشیه خلیج فارس [نام این کشور در گزارش ذکر نشده است]، با یکدیگر برای انجام کودتا در اردن هماهنگ بوده و از اتفاقات آگاه بودند. یدیعوت آحارونوت پیش بینی کرد که کشور دیگر عربی، امارات متحده عربی باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شاه اردن ولیعهد عربستان پادشاه عربستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره اقدامات تحریک آمیز اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

کد خبر 845565 برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره اقدامات تحریک آمیز اسرائیل
  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟