Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در نشست مجازی با استادان و کارکنان دانشگاه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سال‌های اخیر تمام فعالیت‌های دانشگاه براساس برنامه راهبردی طراحی و پیاده سازی شده است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در سال ۱۴۰۰ نیز براساس برنامه راهبردی دانشگاه حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باتوجه به اینکه امسال سال پایانی فعالیت دولت است، مانند دوره‌های گذشته مرسوم است که جمع بندی از فعالیت‌ها نیز انجام شود که این موضوع نیز درحال پیگری است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا باید از دستاورد‌های آموزشی و پژوهشی در ماه‌های گذشته استفاده کنیم تا در مهرماه نیز با شرایط بهتری ترم تحصیلی را آغاز کنیم.  

معتمدی بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا دانشگاه از توان خود در حوزه مجازی بسیار استفاده کرد بنابراین لازم است این تجربیات در آینده نیز مورد استفاده قرارگیرد.

او ادامه داد: موضوع مهارت افزایی و کوآپ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شده و در سال جاری به صورت گسترده‌تر این فعالیت‌ها پیگیری می‌شود که براساس این طرح دانشجویان کارشناسی دانشگاه ۲ ترم تحصیلی خود را در صنعت می‌گذارنند تا پس از فارغ التحصیلی بتوانند با مهارت‌های بیشتری وارد بازار کار شوند.

معتمدی با اشاره به توسعه و روند سریع فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی سال‌های اخیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ و مراکز رشد، رشد بسیار خوبی داشته است و براساس آمار‌های موجود این دانشگاه جزء دانشگاه‌های برتر این حوزه معرفی شده است.

او تاکید کرد: برج ۲ فناوری این دانشگاه نیز در سال جاری افتتاح خواهد شد و افتتاح این مرکز نیز به رشد فعالیت‌های فناورانه دانشگاه کمک بسیاری خواهد کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: از سال گذشته موضوع راه اندازی مراکز تخصصی نوآوری، فناوری در دانشکده‌های این دانشگاه دنبال شد و امیداوریم در سال جاری تمامی دانشکده‌های این دانشگاه موفق به راه اندازی این مراکز شوند.

معتمدی با اشاره به افزایش ۴ برابری قرارداد‌های صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۹۹ گفت: امسال نیز توجه به قرارداد‌های صنعتی و اجرای قرارداد‌های بزرگ و ملی نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد.           

او افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید افزایش جذب دانشجویان بین الملل است که البته طی سال‌های اخیر این روند رشد خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: افزایش ظرفیت‌های خوابگاهی نیز در دستور کار دانشگاه قراردارد که این موضوع نیز طی سال‌های اخیر از اولویت‌های اصلی دانشگاه بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر جذب دانشجو دانشگاه صنعتی امیرکبیر رئیس دانشگاه سال های اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم

 دکتر محمود پرهام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: طی حکمی از سوی دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی با راه‌اندازی رشته اخلاق پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد با ظرفیت ۵ دانشجو از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ موافقت به عمل آمد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان جذب دانشجویان رشته اخلاق پزشکی از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ افزود: این دانشجویان در مقطع روزانه در دانشکده سلامت و دین مشغول به تحصیل خواهند شد.

دکتر پرهام در پایان یادآورشد: به‌طورکلی جذب دانشجویان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به‌صورت روزانه،ظرفیت  مازاد و پردیس بین‌الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌پذیرد که در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی اخلاق پزشکی نیز که در سال جاری برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم پذیرش دانشجو خواهیم داشت، به‌صورت روزانه این کار انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی