Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:44:54 GMT

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان شمالی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۹۷۹

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان شمالی معرفی شد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حکمی حجت‌الاسلام حمید رفیعی را به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان شمالی منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات خراسان شمالی اظهار داشت: استان خراسان شمالی به لحاظ کار فرهنگی و تبلیغی استان مهمی است که سازمان تبلیغات به طور کامل و قوی پشتیبان کار فرهنگی و تبلیغی در خراسان شمالی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌های داخلی خود را به طور عالی روایت و به‌ تصویر بکشانیم افزود: در حال حاضر ریشه‌ای‌ترین جهاد جهاد امید است چرا که دشمن درصدد این است که جامعه را نا امید سازد و ما باید به جامعه امید و صبر القا کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: برنامه‌های مذهبی ماه ‌رمضان را می‌توانیم با رعایت تمام ‌پروتکل‌ها برگزار ‌کنیمتخریب ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام نادرستی بودلطفی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود نهضت الهی حضرت امام (ره) است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکدیگر را باید به صبر سفارش کرده و از هم مراقبت کنیم خاطرنشان کرد:  آنچه که در حال حاضر کار ما را در تبلیغ، تبیین و در نبرد روایت‌ها پیش می‌برد آنی است که مقام عظمای ولایت فرمودند و آن هم دعوت یکدیگر به صبر و مراقبت از هم در این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه خراسان‌شمالی باید پیش‌قراول کار جهادی، تبلیغی و دینی در کشور باشد اضافه کرد: هر چند مشکلات زیادی در جامعه حکم‌ فرما شده اما برای هر مشکلی راه چاره وجود دارد. امروز در وسط نبرد هستیم که باید با کار تبلیغاتی مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش تسنیم در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین خادمی تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رفیعی به عنوان رئیس سازمان تبلیغات خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد