Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:19:09 GMT

آغاز مسابقات بین المللی اسکی به میزبانی دیزین کرج

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۰۶۳

آغاز مسابقات بین المللی اسکی به میزبانی دیزین کرج

صادق کلهر روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رقابت های بین المللی اسکی در ۲ رشته مارپیچ بزرگ  و کوچک در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: این رقابت ها تا روز چهارشنبه  هفته جاری با حضور ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، بوسنی و هرزگوین و اسکی بازانی از نقاط مختلف کشورمان ادامه خواهد داشت.

کلهر گفت: در رقابت های بین المللی اسکی آلپاین به میزبانی پیست دیزین ۲۰ ورزشکار خانم و ۲۰ ورزشکار آقا در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

برچسب‌ها اسکی آلپاین البرز ترکیه پیست دیزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکی آلپاین البرز ترکیه اسکی آلپاین البرز ترکیه پیست دیزین اخبار کنکور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن

به گزارش پارس نیوز، تیم ملی بوکس ایران به واسطه برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های خارجی مثل روسیه و حضور در مسابقات تدارکاتی، مراحل آماده سازی خود برای حضور در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پشت سر می‌گذارد تا بتواند حداقل سهمیه را برای حضور در این رقابت‌ها کسب کند.

بوکسورهای ایران پیش از مسابقات تایلند، این شانس را داشتند که از طریق بازی‌های آسیا ۲۰۲۲ هانگژو و رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی ایتالیا، سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند که به دلیل نتایج ضعیف، از به دست آوردن سهمیه ناکام بودند.

حال شاگردان فونتانا تنها یک بار دیگر شانس دارند که با کسب نتایج موفق در تایلند، جواز حضور در المپیک را کسب کنند. این رقابت‌ها ۳ تا ۱۴ خرداد سال جاری به میزبانی بانکوک برگزار خواهد شد و در مجموع، ۲۵ یا نهایتا ۲۸ سهمیه المپیک، در این رقابت‌ها توزیع می‌شود.

با توجه به اینکه اکثر بوکسورهای مطرح جهان، سهمیه‌های المپیکی خود را از طریق مسابقات ایتالیا کسب کرده‌اند، آن نفرات دیگر در تایلند حضور ندارند و همین مسئله باعث شده تا ملی‌پوشان ایران با امید بیشتری برای المپکی شدن، پا به مسابقات تایلند بگذارند. 

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی