Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:53:25 GMT

افزایش ۲ برابری واگذاری اراضی صنعتی استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۳۲۷

افزایش ۲ برابری واگذاری اراضی صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بیش از ۲۲۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جهش تولید به سرمایه‌گذاران واگذار شد که نسبت به سال ۹۸ افزایش ۲.۳ برابری داشت.

حسن آل‌بویه 16فروردین‌ماه افزود: افزایش ۲.۳ برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاران در این استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه ‌کرد: ۴۱۹ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در سال ۹۹ منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح‌کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید موفق به جذب ۴۱۹ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی این استان شد که در سال ۹۸ این مساله، ۲۴۶ فقره قرارداد بود.

 وی خاطرنشان کرد: مقایسه این آمارها نشان‌دهنده افزایش ۱.۷ برابری جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

آل‌بویه یادآور شد: ۲۴۶ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۱۰۳ هکتار سال ۹۸ در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سمنان شهرک صنعتی سمنان نواحی صنعتی استان سمنان شرکت شهرک های صنعتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است