Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن می گوید مسی باید در درجه اول به خوشحالی خودش و خانواده اش فکر کند. 

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن می گوید هم تیمی شدن با لیونل مسی در این باشگاه فرانسوی، فوق العاده خواهد بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، قرارداد مسی با بارسلونا در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و از این روز گمانه زنی های زیادی در خصوص جدایی این فوق ستاره آرژانتینی از جمع آبی و اناری ها مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از جدی ترین مشتریان مسی نامبرده می شود و آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی این باشگاه فرانسوی می گوید شانس هم بازی شدن با مسی اینبار در رده باشگاهی، فوق العاده خواهد بود. دی ماریا گفت: 

بنا بر تجربه ای که در زمان حضور در فوتبال حرفه ای به دست آوردم و تمام چیزهایی که دیدم، باید بگویم که مسی از سیاره دیگری است. داشتن او به عنوان هم تیمی، فوق العاده خواهد بود. با این حال او اکنون بازیکن بارسلوناست و با این باشگاه قرارداد دارد اما پس از آن خواهیم دید چه اتفاقی پیش خواهد آمد. من بارها با او صحبت کردم و همیشه به او گفتم که مهم ترین چیز خوشحالی خودش و خانواده اش است. سخت است که بخواهیم چیز دیگری بگویم. 

همچنین بخوانید:

کوری: مسی در بارسلونا خواهد ماند ریوالدو: انتقال آگوئرو به بارسلونا می تواند مسی را برای ماندن در باشگاه، متقاعد کند 

 

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده خواهد ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود

آیا جریانات اخیر بلادلاین منجر به جدایی پال هیمن از این گروه خواهد شد؟

به دنبال شکست رومن رینز در رسلمنیا 40، بیل اپتر خواهان جدایی پال هیمن از بلادلاین و اتحاد او با دمین پریست است.

طرفداری | دمین پریست به تازگی اولین قهرمانی جهان خود را در رسلمنیا 40 به لطف استفاده از کیف MITB علیه درو مک اینتایری که چند دقیقه قبل قهرمان شده بود، به دست آورد. گرچه کسی در توانایی ها و استعداد دمین پریست شکی ندارد، اما به اعتقاد بیل اپتر تشکیل اتحادی بین او و پال هیمن می‌تواند ستاره جاجمنت دی را به سطح بالاتری برساند.

چیزی که من دوست دارم ببینم، با در نظر گرفتن این حقیقت که اکنون داریم از فرضیات خود صحبت می‌کنیم، با توجه به مشکلاتی که اکنون در بلادلاین وجود دارد تشکیل اتحادی بین پال هیمن و دمین پریست است. فکر می‌کنم این اتحاد از دمین پریست ستاره منفوری به مراتب قوی‌تر خواهد ساخت. او همه چیز دارد و در جایگاه خوبی است، اما معتقدم باید کمی بالاتر برود. به همین دلیل اتحاد او و پال هیمن فوق العاده خواهد شد.

زمان مشخص خواهد کرد که برنامه پال هیمن با توجه به اتفاقات اخیر بلادلاین به چه شکل خواهد بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • فیلم/خلاصه دیدار بارسلونا ۱ - پاری‌سن‌ژرمن ۴
  • گل دوم کیلیان ام باپه به بارسلونا (بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن)
  • گل زیبای ویتینیا به بارسلونا (بارسلونا 1-2 پاری سن ژرمن)
  • گل دمبله به بارسلونا (بارسلونا 1-1 پاری سن ژرمن)
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!