Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه مردمی فارس من، در پویشی به عملکرد اعضای ستاد ملی کرونا انتقاد دارند، اعتراض آن‌ها به عدم تصمیم گیری درست در مواجهه با کروناست و معتقدند که این ستاد نتوانسته تصمیمات درستی درباره سفرهای خارجی  و همچنین برگزاری مراسم‌های معنوی اتخاذ کند.

در همین رابطه، خبرنگار فارس من در گفت وگو با سردبیر سوژه با اشاره به عملکرد این ستاد، اظهار کرد: ما نسبت به دوگانگی در اعلام مصوبات ستاد ملی‌کرونا و قوانین مصوب شده از سوی ستاد انتقاد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه قاسمی ابراز کرد: از همان ابتدای کرونا و در ایام ماه رمضان و محرم، خانم محرز به عنوان عضو ستاد ملی کرونا، اعلام کردند که برگزاری مراسم معنوی ممنوع است اما در مقابل، برای برگزاری کنکور هیچ کدام از این سخت گیری‌ها و تقیدات وجود نداشت.

وی با انتقاد از بی توجهی‌ها به بسته شدن پروازهای خارجی در ایام کرونا، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سفر به شهرهای قرمز کشورهای خارجی ممنوع نبود و با این حال مردم به این شهرها سفر می‌کردند، در مقابل سفر به مکان های زیارتی و مذهبی ممنوع و همچنان راه‌های این اماکن بسته بود.

قاسمی، هدف غائی خود از ثبت این کمپین را این چنین عنوان کرد: در مجموع تصمیمات متناقضی از سوی ستاد ملی کرونا گرفته شده که افکار عمومی و نخبگان از آنها متعجب بوده و هیچج توضیحی برای این موضوعات داده نشده است.

وی تأکید کرد: ما می خواهیم مسئولان نسبت به بررسی عملکرد ستاد ملی کرونا ورود جدی داشته باشد و در این باره تحقیق و تفحص کنند.

این دانشجوی رشته روانشناسی به برخی روش‌های موجود برای مقابله با کرونا اشاره کرد و اذعان داشت:کشور چین اعلام کرده است‌که اغلب درمان‌های کرونایی در این کشور از طریق طب سنتی صورت‌گرفته و امروز این طب جایگاه مطلوبی دارد. اما در کشور ما هیچ اتفاقی نیفتاد و توجهی به طب سنتی صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: امروز جان باختن مردم به واسطه ابتلا به کرونا برای ما نگران کننده است و علاوه بر این کرونا بر اقتصاد، معیشت و سلامت مردم تأثیرات بسیاری گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد تحقیق و تفحص طب سنتی خبرگزاری فارس ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است