Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:10:05 GMT

۲۰۶ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۴۶۸

۲۰۶ هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تیمور باقری با بیان اینکه سال گذشته در این مدت حمل و نقل عمومی بر اساس دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا تعطیل بود، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار ۱۲۹ هزار و ۴۰۸ مسافر در این مدت بلیط را در استان تهیه و از ناوگان استفاده کردند و ۷۷ هزار و ۴۵۱ نفر مسافر نیز از سایر استان ها بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای وارد استان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۶۰ درصد سفرهای انجام شده وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای این مدت به مقصد داخل استان و ۴۰ درصد نیز به مقاصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان کنترل سلامت مسافران در هنگام صدور بلیت از طریق سامانه www.smartcard.rmto.ir، فعالیت ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت، ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری و الزام کارکنان شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافران به استفاده از ماسک را از جمله تدابیر پیش بینی شده در طرح جابجایی مسافران نوروزی استان عنوان کرد.

باقری افزود: همچنین به منظور پیشگیری هر چه بهتر از شیوع ویروس کرونا استفاده از دستگاههای کارتخوان، فراهم کردن امکان تهیه بلیط اینترنتی به منظور به حداقل رساندن مراجعات حضوری به پایانه های مسافری، تحویل ماسک رایگان در بسته های پذیرایی و خودداری از سوار کردن مسافران فاقد ماسک و همچنین فراهم کردن امکان تهیه ماسک و مواد ضد عفونی برای مسافرین فاقد ماسک در محل پایانه های مسافربری مورد توجه قرار گرفت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حمل و نقل مسافری زاهدان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حمل و نقل مسافری زاهدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از جابه جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان خبر داد و گفت: جابه جایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدأ کردستان به دیگر نقاط کشور جابه جا شد.

حسنی از رشد حدود ۳۰ درصد جا به جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابه جایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تأکید کرد: این مهم با تلاش های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر شده است.

حسنی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل و نقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه ای در استان فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی