Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@21:10:18 GMT

مرتضی کرمانی مقدم: منتظر زوج آل ‌کثیر و مغانلو هستم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۵۱۰

مرتضی کرمانی مقدم معتقد است مشکل مهدی عبدی روحی است نه فنی

مرتضی کرمانی مقدم چیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این روزهای سرخپوشان و نتجیه این تیم مقابل پدیده صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مرتضی کرمانی‌ مقدم در مورد تساوی پرسپولیس مقابل پدیده به ایرنا گفت:

با اینکه این بازی با برد تمام نشد اما پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و موقعیت های فراوانی را ایجاد کرد که این یعنی تیم از نظر فنی مشکلی ندارد و فقط بدشانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازی های بعدی، موقعیت ها هم گل شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

کرمانی مقدم درباره زوج عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در پرسپولیس عنوان کرد:

مغانلو یک مهاجم تنومند و سرزن است و به قول معروف یک شماره ۹ عالی. از آنطرف عیسی هم با دوندگی زیاد و شم گلزنی بالایی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. این دو بازیکن می‌توانند مکمل خوبی برای هم باشند. 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:

مسلما زوج آل‌کثیر و مغانلو خیلی می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر این دو بازیکن باهم هماهنگ شوند هیچ خط دفاعی در ایران و آسیا آرامش نخواهد داشت. فقط باید زمان داد تا عیسی و شهریار باهم هماهنگ شوند.

کرمانی مقدم افزود:

شرایط پرسپولیس از نظر بازیکن طوری است که حتما باید با دو مهاجم نوک بازی کند و در این بین چه کسی بهتر از زوج آل کثیر و شهریار؟ واقعا منتظر هستم این دو بازیکن کنار هم بازی کنند و من هم لذت ببرم.

کرمانی مقدم در خصوص شرایط عجیب و غریب مهدی عبدی در چند ماه گذشته و افت شدیدش تاکید کرد:

عبدی بازیکن خوبی است اما به نظر من مشکل فعلی او بیشتر روحی است تا فنی. او وقتی دید که مغانلو به پرسپولیس آمد و محرومیت آل کثیر هم تمام شده کمی بهم ریخته است. باید از نظر فنی با عبدی کار کنند تا به شرایط ایده آل برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ضرر و زیان های فضای مجازی برای بازیکنان گفت:

البته من چون در فضای مجازی فعال نیستم، نمی‌توانم نظر قطعی بدهم اما بازیکنان به جای فضای مجازی تمرکزشان روی تیم باشد. هواداران برای هر بازی پرسپولیس این همه حرص می‌خورند و نباید به خاطر آن‌ها هم که شده خواسته یا ناخواسته به پرسپولیس ضربه زد. 

کرمانی مقدم در پایان عنوان کرد:

پرسپولیس اصلی ترین مدعی برای قهرمانی لیگ است و نباید به این موضوع شک کرد. پرسپولیس و سپاهان شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر هستند. 

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرتضی کرمانی کرمانی مقدم آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • (ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس