Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:09:21 GMT

واکنش خلیل‌زاده به بدهی ۸۸۸ هزار درهمی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۰۴۹

واکنش خلیل‌زاده به بدهی ۸۸۸ هزار درهمی استقلال

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ یکی از اخبار روز و سوژه های داغ مربوط به استقلال ماجرای بدهی ۸۸۸ هزار درهمی به یکی از دوستان احمد سعادتمند است. سعادتمند در دوران حضور روی صندلی مدیرعاملی استقلال از یکی از دوستانش مبلغ ۵۸۰ هزار درهم امارات قرض گرفته و در یکی از مفاد قرارداد آمده که باشگاه استقلال اگر به هر دلیلی موفق به بازپرداخت پول نشود، باید بابت هر روز دیرکرد هزار درهم به شخص قرض دهنده جریمه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نزدیک به حدود یک سال از موعد چک گذشته و طلب ۵۸۰ هزار درهمی به دلیل دیرکرد به ۸۸۸ هزار درهم تبدیل شده است و امضا کنندگان چک هم معتقدند این پول برای باشگاه خرج شده و آنها تمکن مالی بازپرداخت آن را ندارند و پای استقلال در این پرونده به میان آمده است.

اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال امروز در واکنش به این موضوع بیان کرد: «ظاهرا یک چک را بابت دریافتی باشگاه داده اند. قبلا آقای سعادتمند هم این مساله را به گفته بود. باید ببینیم این پول در کدام بخش خرج شده است. طبق گفته آقای سعادتمند آن زمان برای بخشی از طلب دیاباته خرج شده است. مساله مهم اما قرارداد مابین باشگاه و پرداخت کننده پول وجود دارد. در این قرارداد مبلغ تاخیر دیده شده است. ما به این قرارداد در دادگاه اعتراض کردیم و پیگیر هستیم.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیات مدیره هم این قرارداد را امضا کرده اند، گفت: «این قرارداد با نظر هیات مدیره نبوده است و هیات مدیره بی خبر بوده. مدیرعامل وقت آقای سعادتمند این قرارداد را امضا کرده است.»

خلیل زاده در پایان افزود: «من تاکید می کنم که فقط مدیرعامل وقت این قراردادرا امضا کرده است. با این حال بخش حقوقی باشگاه اعتراض کرده و انشاالله در دادگاه همه چیز مشخص می شود.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت استقلال خلیل زاده بدهی استقلال اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس