Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی درباره فعالیت تئاتر با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر تهران و تعطیل شدن مشاغل تمامی گروه‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به خبرنگار مهر گفت: از سال گذشته اداره کل هنرهای نمایشی تلاش بسیاری را برای جابجایی تئاتر از گروه ۳ به گروه ۲ مشاغل در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داد و در نهایت از هفته گذشته این اتفاق افتاد و تئاتر می‌تواند در شرایط آبی، زرد و نارنجی فعال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: طبق قاعده ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط قرمز تمامی مشاغل گروه‌های تعیین شده تعطیل می‌شوند و فعالیت تئاتر نیز از این امر مستثنی نیست و ما در حوزه تئاتر فقط امروز دوشنبه ۱۶ فروردین اجرا خواهیم داشت و از فردا اجراهای تئاتری تعطیل می‌شوند.

حسن‌زاده در پایان یادآور شد: طبق پیگیری‌هایی که انجام دادیم قرار است عصر امروز ۱۶ فروردین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور برگزار شود و تصمیمات جدیدی برای پایتخت در شرایط قرمز کرونایی اتخاذ شود. مبنای فعالیت ما در تئاتر از فردا منوط به تصمیمات اتخاذ شده است. اگر این تصمیمات مربوط به تئاتر و سینما نباشد بر اساس قاعده، در شرایط قرمز فعالیت تئاتر و سینما تعطیل خواهد بود.

کد خبر 5181806 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حسن زاده تئاتر ایران اداره کل هنرهای نمایشی ویروس کرونا تئاتر ایران آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی نوروز ۱۴۰۰ فیلم بازی در نوروز 1400 فیلم کوتاه رادیو نمایش ویروس کرونا شبکه نسیم کارگردان تئاتر شهید سید مرتضی آوینی مرکز تئاتر مولوی رادیو جوان ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی