Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:09:37 GMT

کمباین داران برای ورود به دهلران گواهی سلامت داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۸۵۵

کمباین داران برای ورود به دهلران گواهی سلامت داشته باشند

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز دوشنبه در نشست کمیته برداشت شهرستان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل برداشت محصولات کشاورزی در این شهرستان و ورود کمباین داران نیاز است متولیان نسبت به کنترل ورود کمباین داران از آنها گواهی سلامت و تست کرونا بگیرند و در صورت تایید سلامت آنها مشغول به کار شوند.

وی افزود: ۵۰۰ دستگاه کمباین همزمان با فصل برداشت در شهرستان حضور پیدا می کنند که باید نظارت دقیق بر روند برداشت توسط متولیان لحاظ و از طرفی با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان رعایت پروتکل های بهداشتی نیز رصد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران یادآور شد: این تعداد دستگاه کمباین روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار لیتر سوخت نیاز دارند که مسوولان باید در زمینه تامین سوخت جهت تسهیل در امر برداشت با آنها همکاری کنند و این امر منوط به داشتن کپسول آتش نشانی توسط کمباین داران است.

عسگری بر ضرورت نظارت بر نرخ نامه ها و مبلغ کرایه حمل گندم تاکید کرد و گفت: سیلو داران نیز دقت کنند که لیست ها را برای پرداخت بصورت روزانه به بانک ها ارائه دهند.

فرماندار دهلران اضافه کرد: خروج گندم از شهرستان بدون داشتن بار نامه ممنوع است و دستگاه های متولی این مهم را به جد در دستور کار داشته باشند.

عسگری بر نظارت دقیق بر تناژها تاکید و خواستار کالیبره کردن باسکول ها شد.

مدیر جهاد کشاورزی دهلران نیز گفت: هفت سیلوی ذخیره گندم با ظرفیت ۲۲۰ هزار تن در شهرستان آماده خرید تضمینی محصول از کشاورزان است.

علی غلامی نرخ تضمینی هر کیلوگرم گندم را ۴۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود از سطح زیر کشت ۷۶ هزار هکتاری گندم شهرستان ۱۵۰ هزار تن محصول تحویل مراکز خرید شود.

برچسب‌ها ایلام گندم فرمانداران برداشت محصول دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام گندم فرمانداران ایلام گندم فرمانداران برداشت محصول دهلران اخبار کنکور کمباین داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین