Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سامانه خدمات الکترونیک شهروندان، سامانه‌ای برای دسترسی راحت شهروندان کرمانشاهی به املاک است.

وی افزود: این سامانه در چند آیتم برنامه‌ریزی شده، آیتم اول تحت عنوان سیستم یکپارچه شهرسازی است که در مناطق هشت‌گانه شهرداری راه‌اندازی شده که از ثبت درخواست تا استعلام، پیگیری، صدور پروانه، عدم تخلف ساخت و ساز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آن صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از آیتم‌ها، آرشیو الکترونیک است که تمامی پرونده‌ها در حوزه شهرسازی، معماری و... به‌صورت اسکن شده در آن ثبت شده است.

آیتم سوم، سیستم شهروندسپاری است که لطفی به آن اشاره کرد و در خصوص آن، گفت: بعد از دو آیتم اولیه شامل سیستم یکپارچه و آرشیو الکترونیک، سیستم شهروندسپاری جهت دسترسی کامل شهروندان به تمامی اطلاعات ملکی به‌صورت الکترونیک است که از این طریق می‌توانند هرگونه اطلاعات ملکی، رصد پرونده‌های کمسیون ماده ۱۰۰، درخواست‌ها و... را کسب کنند.

وی با بیان اینکه این سیستم به پرتال شهرداری متصل است و مردم می‌توانند از این طریق وارد نقشه و اطلاعات ملکی خود شوند، تصریح کرد: هم اکنون آرشیو شهرسازی به اتمام رسیده و ان‌شاء‌الله بزودی با حضور اصحاب رسانه از سیستم خدمات الکترونیک رونمایی خواهد شد.

لطفی، هزینه اجرایی این پروژه تاکنون را مبلغ ٨٠ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: مبلغ ۵٠ میلیارد ریال نیز در سال ١۴٠٠ برای ادامه پروژه در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان فاوای شهرداری کرمانشاه در پایان، گفت: راه‌اندازی این پروژه مزایای زیادی برای شهروندان دارد که می‌توان به امنیت و حفظ پرونده‌های شهرسازی، حذف فیزیکی پرونده‌ها، جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری، بالابردن سرعت کار، کاهش تخلفات، تسریع در امور شهروندان و افزایش سطح آگاهی مردم اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات کرمانشاه شهرداری اطلاعات محمدرضا لطفی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش پور، سخنگوی ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به مأموریت‌های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند لغایت ۸ فروردین، هلال احمر با بهره‌گیری از توان داوطلبان و جوانان در نقاط مختلف جاده‌های کشور حضور فعال داشته و به راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی می‌پردازد و در قالب طرح‌های مختلف خدمات بشردوستانه به شهروندان ارائه می‌دهند. در همین رابطه ۲۹۹ هزار نفر از خدمات پویش بهرفت، ۱۰۹ هزار نفر از پویش سبز و بالغ بر ۹۹ هزار نفر از خدمات اکیپ‌های سحاب بهره مند شدند. در مجموع سازمان جوانان هلال احمر در این مدت به بیش‌از ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار نفر خدمات رسانی کرده است.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر خاطرنشان کرد: در سال جاری ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده و هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار حضور دارد که بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی ۷۳ هزار و ۵۷۰ بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع شده است.

این مقام مسئول در هلال احمر تصریح کرد: در مجموع بیش از ۹۲۸ هزار نفر از خدمات سازمان داوطلبان در این مدت بهره مند شده که بهره‌مندی ۷ هزار و ۳۰۵ نفر از طرح نیابت و ۱۰۳ هزار نفر از طرح پایش سلامت بواسطه فعالیت ۱۳۳۲ پزشک داوطلب، تنها گوشه‌ای از این خدمات است.

وی افزود: خدمات هلال احمر معطوف به حوزه امدادرسانی و درمان نیست و این جمعیت در ۱۳ روز اخیر به ۶ هزار و ۶۳ نفر در حوزه توانبخشی خدمات رسانی انجام داده است. همچنین نیاز دارویی ۵۲ هزار و ۶۴۵ نفر از مراجعه کنندگان به داروخانه‌های هلال احمر را برطرف و پاسخگوی نیازهای درمانی ۵۰ هزار و ۲۶۳ نفر از شهروندان بوده است.

درویش پور با تاکید بر این که تا پایان تعطیلات و اتمام سفرهای نوروزی، هلال احمر در آماده‌باش است، توضیح داد: در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۲۸۳ نفر از ابتدای طرح نوروزی از خدمات هلال احمر بهره مند شدند که این خدمات با به‌کارگیری ۱۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر در روز از کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران به مردم ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که ۴ هزار و ۲۵۸ پایگاه، مرکز و پست موقت نوروزی توسط جمعیت هلال احمر در ایام نوروز فعال و به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

کد خبر 6063564

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی