Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از ۱۶ فروردین ۹۹ در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

به گزارش پول نیوز، با اعلام وضعیت جدید کرونا، تهران هم به شهرهای قرمز اضافه شد.

طبق اعلام اپلیکیشن ماسک تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از ۱۶ فروردین ۹۹ در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۲ شهرستان شامل ۷ مرکز استان از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

گفتنی است به جز زاهدان بقیه مراکز استان‌ها در وضعیت پرخطر( قرمز و نارنجی قرار دارند)

همچنین ۵۴ شهرستان از جمله ۶ مرکز استان (اردبیل، بجنورد، کرمان، رشت، همدان و یزد) از امروز نارنجی شدند.

هم‌اکنون ۸۸ شهرستان قرمز، ۱۳۹ شهرستان نارنجی، ۱۹۸ شهرستان زرد و ۲۳ شهرستان آبی هستند.

موج چهارم کرونا با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی به سمت نیمه شرقی کشور است. استفاده از ماسک، خودداری از دورهمی و مراسم عروسی و سوگواری ضروری است. استفاده از وسایل نقیله عمومی پر ازدحام، خوردن غذا در رستوران و حضور در اماکن پرجمعیت و به‌خصوص سرپوشیده از عوامل اصلی انتقال کرونا است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تهران استان وضعیت قرمز کرونا شهرهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند

به گزارش جماران؛ امام جمعه شیراز گفت: صریح عرض می‌کنم هر گردشگر محترمی که به بازدید مسجد نصیرالملک می‌آید قدمش بر چشم اما آداب و مقررات فرهنگی را باید رعایت کنند. این‌مکان برای ما وقف شده، بهره‌برداری مسجد وکیل و‌ مسجد مشیر ما هستیم، اگر دیگری می‌خواد بیاید استفاده کند تا وقتی مزاحم ما نیست حق دارد اگر مزاحم شود شرعا و قانونا حق ندارد.

در این خصوص از مسئولان مطالبه داریم و گاه سکوت می‌کنیم که خودشان متوجه شوند اما ظاهرا بدتر می‌شود و اگر نمی‌توانند مدیریت کنند اعلام می‌کنم که مسجد نصیرالملک و مسجد وکیل را خودم و به سبک خودم مدیریت کنم. 

من شنیدم امروز به یک خانم محترم فحش دادند، اگر چنین چیزی ثابت شود می‌دانید که چه کاری سر همه در می‌آورم. هرچه ما هیچ چیزی نمی‌گوییم فکر می‌کنند همه کاره هستند. هیات امنای پوسیده‌ای که نمی‌تواند اداره کند برود کنار، کسی که نمی‌فهمد حالی‌اش می‌کنیم. فضای شهر را به بازی‌گرفتند، اگر نمی‌توانند اعلام کنند ما حداقل فضاهای مذهبی خودمان را که می‌توانیم اداره کنیم.

حجم ویدیو: 16.76M | مدت زمان ویدیو: 00:05:05 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای شهرستان‌ نهبندان در وضعیت خطرناک
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استانها
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • هوای شهرستان‌های زیرکوه در وضعیت خطرناک
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها