Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:15:40 GMT

جهانگیری درگذشت استاندار اسبق قزوین را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۴۴۰

جهانگیری درگذشت استاندار اسبق قزوین را تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این پیام تسلیت آورده است: در گذشت مدیر خدوم مرحوم جناب آقای سید علی نکویی زهرایی استاندار اسبق قزوین، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه موجب تاسف و تاثر گردید.

معاون اول رییس جمهوری در این پیام تسلیت ادامه داد: مصیبت فقدان این مدیر متدین، انقلابی، پرتلاش و خدمتگزار را به خانواده محترم و سایر بستگان داغدار صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی نکویی زهرایی فعال سیاسی باسابقه و استاندار اسبق قزوین، چهار محال و بختیاری و کرمانشاه بامداد دوشنبه بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت. نکویی زهرایی از فعالان سیاسی دوران پیش از انقلاب بود که مسوولیت اجرایی در دولت‌های اصلاحات و سازندگی داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب از ابتدای سال ۵۸ از وزارت کشور مأمور و به عنوان اولین فرماندار انقلابی نجف آباد منصوب شد. حدود سه سال فرمانداری نجف آباد، ۲ سال مشاور استاندار و رییس بنیاد امور مهاجران جنگ تحمیلی و سپس مدتی فرماندار اصفهان و پس از آن نیز مسوولیت استانداری باختران (کرمانشاه) از جمله سوابق اجرایی اوست؛  نزدیک به ۶ سال در کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن حضور داشت.

نکویی بعد از استانداری کرمانشاه به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شد و پس از سه سال خدمت در این استان درخواست بازنشستگی داد و در اصفهان مسوولیت راه اندازی و مدیریت مؤسسه حفظ و تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) و نگارستان را بر عهده گرفت.

نکویی پس از خرداد ۷۶ و انتخاب ریاست جمهوری وقت مجدد دعوت به کار شد و مسوولیت استانداری قزوین را عهده دار شد و سپس به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی تا پایان شهریور ۸۴ به فعالیت خود ادامه داد و با بیش از ۴۰ سال خدمت در آموزش و پرورش و وزارت کشور بازنشسته شد.

برچسب‌ها بیمارستان میلاد اصفهان وزارت کشور اسحاق جهانگیری استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمارستان میلاد اصفهان وزارت کشور اسحاق جهانگیری بیمارستان میلاد اصفهان وزارت کشور اسحاق جهانگیری استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه